۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85256300
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: ۸۰ هزار تن مرغ سالانه در لرستان تولید می‌شود 

بروجرد - ایرنا - معاون امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: ۸۰ هزار تن مرغ سالانه در حدود ۶۰۰ واحد مرغداری استان لرستان تولید می‌شود.

به گزارش ایرنا، سیروس ابراهیمی روز پنجشنبه در آیین افتتاح واحد صنعتی شهر پروتئین و کشتارگاه شماره ۲طیور بروجرد اظهار کرد: ۶ کشتارگاه مرغ در استان وجود دارد که با توجه به ظرفیت واحدهای مرغداری حل مشکلات این واحدها ضروری است.

وی با بیان اینکه در زمینه تولید مرغ در برخی ایام سال با مشکل مواجه می‌شویم، بیان کرد: مشکلات واحدهای مرغداری باید پیگیری و تسهیل شود.
ابراهیمی با تاکید بر همت دولت سیزدهم در رفع موانع تولید و راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی نیمه فعال افزود: وضعیت صنایع بروجرد مطلوب و مناسب است و با احداث کشتارگاه شماره ۲ طیور بروجرد یک واحد صنعتی دیگر به مجموعه صنایع استان و بروجرد اضافه می شود.
معاون امور اقتصادی استاندار لرستان اضافه کرد: امیدواریم این مجموعه سریع به چرخه تولید و کشتار برسد تا بتواند نقش موثری در امنیت غذایی استان داشته باشد.
فرماندار بروجرد نیز در آیین گفت: رویکرد دولت احیای واحدهای صنعتی راکد است و دولت اقدامات مطلوب و مناسبی در این مسیر برداشته و اکنون کارخانه های راکد از این حالت خارج شده اند.

مسلم مرادی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم پنج هزار و ۲۰۰ کارخانه راکد در کشور احیاء شد، اظهار کرد: افتتاح این مجموعه صنعتی نتیجه کار گروهی و تلاش در راستای حل مشکلات معیشتی مردم و اقدامی در راستای تامین امنیت غذایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha