علی سهرابی بیدار روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح در راستای بازسازی پستهای زمینی با آخرین تکنولوژیهای نوین انجام شده است.
وی اضافه کرد: استانداردسازی خدمات و نگاه مطلوب به حوزه فنی، رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت و مهمترین رویکرد شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز در این بخش است.
سهرابی بیدار با بیان اینکه چشمانداز شرکت قرار گرفتن در جمع سه شرکت برتر کشور است، افزود: محورهای تحقق این هدف سازمانی تدوین شده و در آیندهای نزدیک به ثمر خواهد نشست.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با تشریح محورهای مهم در رسیدن به رتبه برتر در سطح کشور ادامه داد: ورود کلیدهای قابل کنترل از راه دور از اقدامات مهم مرکز مدیریت هوشمند شبکه برق استان بود که با تلاش همکاران به نتایج درخشان رسیدیم.
وی اضافه کرد: افزایش قابلیت اطمینان شبکه با کاهش خاموشیها و بهبود شبکه از دیگر محورهای مهم شرکت توزیع نیروی برق استان همدان است.
سهرابی بیدار خاطرنشان کرد: افزایش بهره وری و مشتریمداری از دیگر اهداف شرکت توزیع نیروی برق همدان است و در این راستا خدماترسانی به مردم به بهترین شکل ممکن انجام میشود.
وی با اشاره به فعالیتهای جهادی در زمینه رفع بحران آب همدان در سال گذشته یادآور شد: در این خصوص این شرکت در کوتاهترین زمان ممکن اقدام به برقرسانی به چاههای آب شرب کرد.
وی افزود: امروزه با توجه به ارایه خوب خدمات شرکتهای توزیع به مردم، تصور بیبرق بودن برای همه مشترکان سخت است.
استان همدان تعداد ۱۸ هزار و ۵۶۰ دستگاه پست توزیع نیروی برق با ظرفیت ۲ هزار و ۴۵۱ ولت آمپر و همچنین ۳۱۰ خط تغذیه کننده (فیدر) برای تامین برق مشترکان ۳۲ شهر و یک هزار و ۷۱ روستا دارد.
نظر شما