طلای گنج‌زاده در روز شکست عجیب عموزاد

تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در سیزدهمین روز از مهرماه به کسب مدال طلای کاراته‌کا پرافتخار کشورمان ، شکست تلخ و دور از انتظار رحمان عموزاد و شکست طلسم ناکامی‌های فولااد خوزستان و سایر اخبار ورزشی پرداخته است.

به گزارش ایرنا،چهاردهمین روز از مهرماه ۱۴۰۲ با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد. گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

صعود مردان کبدی ایران به فینال؛ تقابل با رقیب سنتی برای کسب طلا

تیم ملی کبدی مردان ایران با غلبه بر چین تایپه به فینال بازی‌های آسیایی رسید تا برای کسب مدال طلا به مصاف رقیب سنتی خود یعنی تیم هند برود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

طلای گنج‌زاده در روز شکست عجیب عمودزاد

گنج‌زاده نهمین طلای کاروان ایران را ضرب کرد

کاراته‌کا پرافتخار کشورمان به مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو دست یافت تا نهمین نشان زرین کاروان ایران در این رویداد مهم را ضرب کند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

طلای گنج‌زاده در روز شکست عجیب عمودزاد

پیش به سوی تاریخ‌سازی؛ شطرنج ایران یک گام تا طلا

تیم ملی شطرنج مردان ایران با برتری مقابل فیلیپین در یک قدمی کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی قرار گرفت.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

طلای گنج‌زاده در روز شکست عجیب عمودزاد

هروی: بابت طلای گنج‌زاده خیلی خوشحالم؛ امیدوارم فردا هم روز درخشانی برای کاراته باشد

سرمربی تیم ملی کاراته ایران با ابراز شادمانی از کسب مدال طلا توسط سجاد گنج‌زاده، گفت: امیدوارم فردا نیز روز درخشانی برای ملی‌پوشان کاراته ایران باشد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

طلای گنج‌زاده در روز شکست عجیب عمودزاد

شکست عجیب عموزاد در فینال؛ رحمان به نقره بسنده کرد

هانگژو- ایرنا- آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران با قبول شکست سنگین در فینال بازی‌های آسیایی هانگژو به مدال نقره بسنده کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

طلای گنج‌زاده در روز شکست عجیب عمودزاد

گنج‌زاده: طلایم تقدیم به مردم ایران؛ دوست داشتم با طارق مبارزه کنم

کاراته‌کا پرافتخار کشورمان، گفت: دوست داشتم در فینال با طارق عربستانی مبارزه کنم که قسمت نشد. در هر صورت مهم طلا بود و این مدال را به مردم ایران تقدیم می‌کنم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

طلای گنج‌زاده در روز شکست عجیب عمودزاد

شکست خانگی هوادار؛طلسم فولاد با پنالتی شکست

تیم فولاد خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه دستگردی با نتیجه یک بر صفر هوادار را شکست بدهد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

طلای گنج‌زاده در روز شکست عجیب عمودزاد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha