۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۲
کد خبر: 85490836
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قوی‌ترین مرد ایران: پرسپولیسی هستم؛ قطعا قهرمان می‌شویم

تهران- ایرنا- قوی‌ترین مرد ایران درباره صدرنشینی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: قطعا سرخ‌پوشان پایتخت ۲ بازی آینده را با برتی به اتمام می‌رسانند و به قهرمانی خواهیم رسید.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر با شکست استقلال خوزستان موفق شد با اختلاف یک امتیاز صدر جدول را از آن خود کند و تیم فوتبال استقلال نیز پس از تساوی مقابل نساجی، به جایگاه دوم جدول نزول کرد.

رضا قیطاسی، قوی‌ترین مرد ایران که به تازگی در مسابقات قوی‌ترین مردان جهان موفق به کسب جایگاه سوم بخش حرفه‌ای‌ها شد، یکی از هواداران سرسخت تیم پرسپولیس است و هفته گذشته نیز در تمرین این تیم حاضر شد و با سرخپوشان دیدار کرد.

قوی‌ترین مرد ایران: پرسپولیسی هستم؛ قطعا قهرمان می‌شویم

قیطاسی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص علاقه‌اش به پرسپولیس، اظهار داشت: هفته گذشته از طرف باشگاه دعوت شدم و سر تمرین رفتم. خیلی از این مسئله خوشحالم زیرا از بچگی طرفدار سرسخت این تیم بودم.

وی با اشاره به صدرنشینی پرسپولیس در لیگ برتر عنوان کرد: با مسئولان باشگاه و افشین پیروانی صحبت کردم تا برای جشن قهرمانی تیم محبوبم بتوانم در استادیوم حضور داشته باشم. به نظرم ۲ بازی باقی مانده را نیز خواهیم برد. شمس آذر را سه بر صفر و مس رفسنجان را با اختلاف ۲ گل شکست می‌دهیم.

قوی‌ترین مرد ایران یادآور شد: از همان دوران کودکی طرفدار پرسپولیس بودم و به این تیم تعصب زیادی دارم و امیدوارم بار دیگر شاهد قهرمانی تیم محبوبم باشم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha