۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸
کد خبرنگار: 851
کد خبر: 85249369
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمار سوانح رانندگی در گیلان سیر نزولی دارد

۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸
کد خبر: 85249369
آمار سوانح رانندگی در گیلان سیر نزولی دارد

رشت – ایرنا- فرمانده انتظامی گیلان بیان کرد: آمار سوانح رانندگی و جانباختگان تصادفات با توجه به افزایش ورود گردشگران، طی چهار سال گذشته تاکنون، با تلاش پلیس راه سیر نزولی داشته است.

به گزارش ایرنا، سردارعزیز الله ملکی بمناسبت هفته نیروی انتظامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت افزود: گیلان یکی از قطب‌های گردشگری کشور است؛ بطوریکه تنها در تابستان امسال ۱۲میلیون خودرو وارد استان شدند و خدمات رسانی به مسافران، قدردانی وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی را در پی داشته است.
وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و جرایم اقتصادی یکی از مباحث ابلاغی در حوزه انتظامی از ابتدای امسال بود اظهار داشت: بیش از پنج هزار پرونده جرایم اقتصادی تشکیل و حدود ۹۰۰ میلیارد تومان کشفیات این پلیس در بحث زمین خواری بوده است؛ در بحث قاچاق کالا نیز ۲ هزار پرونده تشکیل شده و ۴۰۰ میلیارد تومان کشفیات به ثبت رسیده است.
فرمانده انتظامی گیلان همچنین با اشاره به افزایش ۳۶ درصدی کشف مواد مخدر در استان گفت: بیش از۳ هزار خرده فروش مواد مخدر در نقاط آسیب زا و تفرجگاه‌ها دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
سردار ملکی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی استان گفت: بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار تماس پلیسی از سوی مردم داشتیم که ۳۰ درصد این تماس‌ها منجر به عملیات شده است.

وی همچنین به نظارت برعملکرد کارکنان و افسران گشت و خودروهای گشت‌های انتظامی و هوشمند سازی آنها اشاره کرد و افزود: یکی از اقدامات پلیس در اختیار قرار دادن ۵۲۴ دوربین البسه در اختیار خودروهای گشت انتظامی بمنظور نظارت بر عملکرد کارکنان و چگونگی رسیدگی به جرایم و تخلفات است که گام بسیار مثبتی در این زمینه محسوب می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha