معاون رییس جمهور: وحدت موجود عامل مهم ارتقای شاخص‌های امنیتی کشور است

ارومیه - ایرنا - معاون حقوقی رییس جمهور گفت: وحدت موجود در کشور عامل ارتقای شاخص های امنیتی در جای جای ایران اسلامی است و همین امر، زمینه شکست دشمنان را در همه توطئه ها فراهم کرده است.

به گزارش ایرنا، محمد دهقان روز پنجشنبه در نشست صمیمی علمای اهل تشیع و اهل تسنن منطقه آزاد ماکو گفت: نقش علمای شیعه و سنی نیز در وحدت و انسجام همه نقاط کشور به ویژه منطقه آزاد ماکو بی بدیل است.

وی اضافه کرد: همه ما با وحدت و انسجان خود، به دشمن اجازه نفوذ و مشکل آفرینی نمی دهیم و همین امر دشمن را عصبانی کرده است.

معاون حقوقی رییس جمهور همچنین با اشاره به هدف سفر خود به منطقه آزاد ماکو اظهار کرد: بازبینی وضعیت مناطق آزاد و بررسی اقدامات صورت گرفته و موانع پیش رو از جمله اهداف این سفر است.

بیشتر بخوانیم // فلسفه وجودی مناطق آزاد حمایت از سرمایه‌گذار است

دهقان ادامه داد: سعی داریم که با رفع تداخلات و برداشتن موانع، زمینه توسعه فراگیر و جذب سرمایه گذاری را در مناطق آزاد به ویژه منطقه آزاد ماکو فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: دولت می‌تواند از ظرفیت‌های مناطق آزاد برای توسعه، عمران و آبادانی کشور استفاده کند که این ظرفیت در منطقه ماکو بسیار گسترده است.

وی گفت: این منطقه با ظرفیت جغرافیایی، ترانزیتی، فرودگاهی و گمرکی و هم مرز بودن با ترکیه و جمهوری آذربایجان، پتانسیل بسیار خوبی در حوزه تجارت دارد که باید از آن به بهترین شکل ممکن بهره برد.

به گزارش ایرنا، دهقان در سفر به ماکو که از روز گذشته آغاز شده، وضعیت این منطقه و اقدامات صورت گرفته را بررسی کرده و با فعالان بخش های مختلف نشست هایی داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha