استقبال گرم بجنوردی ها از کونگ فوکار قهرمان رقابت‌های ارمنستان + فیلم

بجنورد- ایرنا- مردم ورزش دوست بجنورد امروز (پنجشنبه) از "رسول بیدکی" که نشان قهرمانی رقابت های بین المللی کونگ فو ارمنستان را کسب کرده بود، استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم استقبال که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات ورزشی کونگ فو خراسان‌شمالی برگزار شد، معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، مسوولان شهری و سایر ورزش دوستان استان حضور داشتند.

این مراسم استقبال از فرودگاه شهدای بجنورد تا محل اداره کل ورزش و امور جوانان خراسان شمالی به صورت پیاده و در ادامه تا خانه پدری این پهلوان به صورت خودرویی برگزار شد.

استقبال کنندگان با تشویق های خود قدردان زحمات این کونگ فوکار قهرمان شدند و با تقدیم گل مراتب سپاس خود را نسبت به افتخار آفرینی این کونگ فوکار ابراز داشتند.

استقبال گرم بجنوردی ها از کونگ فوکار قهرمان رقابت‌های ارمنستان + فیلم

این ورزشکار نیز با چهره ای گشاده و خندان به احساسات برپاکنندگان مراسم پاسخ گفت و تقدیر کرد.

همچنین مردم خراسان شمالی در ورودی شهر با نصب بنر، کسب قهرمانی این استان پهلوان خیز را در رقابت های بین المللی تبریک گفتند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی انجمن کونگ ایران در مسابقات بین‌المللی (کی وان) با حضور ۱۹ کونگ فوکار شرکت کرد.

این رقابت های بین المللی هشتم مهرماه امسال به مدت ۲ روز در ارمنستان برگزار شد که «رسول بیدکی» کونگ‌فوکار بجنوردی در وزن ۷۰ کیلوگرم در بخش مبارزات آزاد نشان طلا را کسب کرد.

استقبال گرم بجنوردی ها از کونگ فوکار قهرمان رقابت‌های ارمنستان + فیلم

هیات کونگ فو و هنرهای رزمی خراسان شمالی حدود یکهزار نفر ورزشکار بیمه شده و سازمان یافته دارد.

اینک ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده در خراسان شمالی وجود دارد که از این تعداد پنج هزار و ۷۳۴ نفر خانم و مابقی آقا هستند.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی دارای ۵۰ هیات ورزشی فعال است و ۲۲۱ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha