۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85246554
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر صادرکنندگان میوه: بازرگانان بوشهری در بازارهای هدف حمایت شوند 

بوشهر-ایرنا- مدیر انجمن صادرکنندگان میوه و تره بار استان بوشهر گفت: بازرگانان بوشهری برای توسعه صادرات باید در بازارهای هدف به خوبی مورد حمایت قرار گیرند.

صادق سالمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این زمینه نیاز است برای برگشت بازرگانان به جایگاه واقعی و تثبیت و ماندگاری برندهای مطرح ایران در بازارهای هدف بوشهر به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس و سی.آی.اس (CIS) تدبیر لازم پیش‌بینی شود.

وی بیان کرد: همکاری سازمان توسعه تجارت با نماینده ارشد دولت در بازارهای هدف شامل سفیران، رایزن‌های بازرگانی و فعالان اقتصادی از دیگر راهکارهای مهم برای رونق صادرات استان بوشهر است.

مدیر انجمن صادر کنندگان میوه و تره بار استان بوشهر تصریح کرد: رایزنان بازرگانی به عنوان سفیر اقتصادی بکارگیری شوند چراکه ظرفیت بالایی برای رونق بخشی به صادرات در بازارهای هدف دارند.

سالمی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل دریایی و تثبیت سرمایه‌های بازرگانان و تجار در کشورهای هدف از الزام‌های مهم برای توسعه صادرات میوه و تره‌بار استان بوشهر است.

وی عنوان کرد: در عصر ارتباطات هنوز برای قرارداد در بازارهای هدف باید با کسانی وارد معامله شویم که هیچ تضمینی برای بازگشت سرمایه وجود نداشته و سازمان توسعه تجارت نیز راهکاری در این زمینه ارائه نکرده است.

سالمی تاکید کرد: رایزن‌های اقتصادی می‌توانند با ایجاد یک بانک یا موسسه در سفارت‌ها سرمایه بازرگانان را تضمین کنند تا آنان بتوانند صادرات خود را با آرامش خاطر انجام دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha