۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۰
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85246479
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترافیک در آزاد راه قزوین - کرج سنگین است

قزوین - ایرنا - رییس پلیس راه استان قزوین از ترافیک سنگین در مسیر شمالی آزاد راه قزوین - کرج خبر داد و گفت: رانندگان هنگام گذر از این مسیر ضمن رعایت قوانین رانندگی، از هرگونه شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو، از روز گذشته شاهد حجم بالای ترافیک در سطح راه های برون شهری این استان هستیم تا جایی که مسیر شمالی آزادراه قزوین - کرج، از محدوده پمپ بنزین وحدت تا عوارضی شماره ۲ به علت ترافیک سنگین تردد خودورها به کندی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه ترافیک در لاین جنوبی آزادراه قزوین - کرج و همچنین لاین شمالی آزادراه قزوین - زنجان نیمه سنگین اما روان است، خاطرنشان کرد: پلیس راه قزوین برای امنیت خاطر مسافران و تسهیل در امر تردد، محدودیت ترافیکی را در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برای جاده قدیم قزوین - رشت از ساعت ۸ تا ۲۴ در هر ۲ مسیر رفت و برگشت به اجرا می گذارد.

سرهنگ ذاکری منش به آماده باش ۱۰۰ درصدی عوامل پلیس راه تا شنبه هفته آینده اشاره کرد و افزود: از رانندگان درخواست داریم تا ضمن حرکت در مسیر خود، از هرگونه انحراف و تغییر مسیر ناگهانی خودداری کرده و در طول سفر نیز از صحبت کردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو امتناع ورزند.

رییس پلیس راه قزوین یادآور شد: خوشبختانه با رعایت صحیح قوانین رانندگی از سوی رانندگان و حضور شبانه روزی پلیس در سطح جاده ها، از روز گذشته تاکنون هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha