ترافیک سنگین در آزاد راه های قزوین/مسافران زمان سفر خود را مدیریت کنند

قزوین - ایرنا - رییس پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک در آزاد راه قزوین - کرج ، قزوین - رشت و زنجان-  قزوین پرحجم و سنگین است و تردد خودروها با کندی صورت می گیرد.  

سرهنگ فرهاد ذاکری منش شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :هم اکنون شاهد ترافیک سنگین و پرحجمی در سطح آزادراه های استان، به خصوص لاین شمالی قزوین - کرج، حد فاصل آبیک تا عوارضی شماره ۲ کنار گذر قزوین هستیم.

وی اظهار داشت : همچنین به دلیل بازگشت مسافران و زائران اربعین، ترافیک سنگین در تمام محورها به ویژه زنجان - قزوین تردد را کند کرده است .
رییس پلیس راه استان قزوین از مسافران درخواست کرد با احتیاط رانندگی کنند و مسافرانی که تاکنون اقدام به بازگشت نکرده اند، مدیریت زمان سفر را در نظر گرفته و بازگشت خود را به فردا یکشنبه موکول کنند.
سرهنگ ذاکری منش اضافه کرد: در زمان حاضر نیروهای پلیس در راه های مواصلاتی مستقر و نسبت به برقراری نظم ترافیکی اقدامات لازم را انجام می دهند.
وی تاکید کرد : مسافرانی که هم اکنون در محورها تردد می کنند با صبر، حوصله، شکیبایی و رعایت کامل مقررات راهنمایی رانندگی کرده و فاصله طولی مناسب را در اینگونه شرایط ترافیکی نسبت به خودرو جلویی در نظر بگیرند.  

 سرهنگ ذاکری منش با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای کاهش سوانح جاده‌ای به کار گرفته؛ اما لازم است رانندگان نیز همکاری داشته باشند، یادآور شد: رانندگان با رعایت نکات راهنمایی و رانندگی می توانند به دور از خطرات تلخ به مقصد خود برسند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha