۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹
کد خبر: 85245896
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حذف وفایی در مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر آزاد ووهان

تهران- ایرنا- مسابقات اسنوکر آزاد ووهان ۲۰۲۳ که یک تورنمنت رنکینگ حرفه‌ای اسنوکر است در مرحله اصلی از تاریخ ۲۳ – ۱۷ مهر ۱۴۰۲ در سالن ورزشی ووهان در منطقه کیائوکو شهر ووهان - چین برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات اسنوکر آزاد ووهان ۲۰۲۳ که پنجمین رویداد رنکینگ فصل ۲۰۲۴–۲۰۲۳ از تاریخ ۱۷ مهر در شهر ووهان-چین برگزار خواهد شد. اولین دوره مسابقات آزاد ووهان، دومین تورنمنت حرفه‌ای اسنوکر (پس از مسابقات دعوتی مسترز شانگهای ۲۰۲۳) و اولین رویداد رنکینگ است که از سال ۲۰۱۹ به دلیل تأثیر همه‌گیری ویروس کرونا در چین برگزار می‌شود. قهرمان این مسابقات مبلغ صد و چهل هزار پوند از کل مبلغ جایزه هفتصد هزار پوندی را دریافت خواهد کرد.

حسین وفایی در مرحله مقدماتی این مسابقات که از تاریخ ۱۰ تا ۱۴ شهریور۱۴۰۲ در سالن مرنینگ ساید آرنا در شهر لستر- انگلستان برگزار شد شرکت کرد و در دور اول به مصاف نماینده صاحب نام هنگ کنگ مارکوفو رفت و با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب شد و از گردونه رقابت‌ها خیلی زود کنار رفت. بدین ترتیب نماینده حرفه ای اسنوکر کشورمان جواز حضور در مرحله اصلی این رقابت‌ها را بدست نیاورد.

ادامه مسابقات مقدماتی با حضور ۲ بازیکن برتر در رده‌بندی جهانی (رونی اوسالیوان و لوکابرسل)، ۲ بازیکن چینی با بالاترین رتبه (دینگ جونهوی و ژو یوئلانگ)، و چهار بازیکن سهمیه رزروی چینی (گونگ چنژی، بای‌یولو، وانگ شینبو، و وانگ شینژونگ) در ووهان برگزار خواهد شد.

فرمت تمام مسابقات تا انتهای مرحله یک چهارم نهایی ۵ از ۹ فریم می‌باشد، نیمه نهایی ۶ از ۱۱ فریم و دیدار نهایی ۹ از ۱۷ فریم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha