۹ مهر ۱۴۰۲، ۰:۱۵
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85243979
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس خبرگان: مدیران خوزستان پیشرفت‌ها را به گوش مردم برسانند 

اهواز - ایرنا - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان استان باید پیشرفت‌های حاصل شده در بخش های مختلف را به گوش مردم برسانند.

به گزارش ایرنا آیت‌الله محسن حیدری شنبه در نشست شورای اداری خوزستان که در محل استاتداری برگزار شد اظهار کرد: بعد از انقلاب شاهد پیشرفت‌هایی در همه زمینه‌ها هستیم، به طوری که امروز ایران حرف اول را در دنیا می‌زند؛ همچنین به برکت الگوی جهادی و انقلابی شاهد دستاوردهای بزرگی در جهان هستیم.

وی افزود: اگر در برخی از بخش‌ها پیشرفتی در کشور حاصل نشده، به دلیل کمبود الگوی مدیریت جهادی است، از این رو مدیران اجرایی باید راه را برای مدیران انقلابی و جهادی باز کنند در غیر این صورت راه به جایی نمی‌بریم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد روحیه ناامیدی در بین نسل جوان است، گفت: با اقدام‌های دولت سیزدهم در زمینه‌های مختلف، روحیه امید در مردم ایجاد شده و این راه باید با جدیت دنبال شود.

وی افزود: طرح آبرسانی فدک در شمال شرق استان شامل شهرهای ایذه، باغملک، دزپارت، رامهرمز و هفتکل شروع شد، اما به دلیل کمبود بودجه متوقف شده است که امیدواریم با کمک‌ دولت دوباره از سر گرفته شود.

همچنین فرمانده سپاه خوزستان گفت: جنگی تحمیلی یک‌ تهدید تمام‌ عیار بود اما امام با مدیریت و درایت و تفکر الهی این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

سردار حسن شاهوارپور بیان کرد: وحدت، دوری از اختلافات و مردمی کردن جنگ باعث شد که در مقابل دشمن تا دندان مسلح پیروز شویم.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: در آن دوران، عده‌ای منافع مردم و انقلاب را بر منافع شخصی مقدم دانسته و مرد میدان شدند اما عده‌ای از کشور فرار کردند.

وی با بیان اینکه ناکارآمدی کارگزاران، تهدیدی برای نظام است افزود: سال گذشته دشمن برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام داده بود که با درایت رهبری و حضور مردم، نقشه آنها بر آب شد. همچنین همه افرادی که با مزدوران عکس سلفی می‌گرفتند اعتراف به اشتباه کردند.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: یکی از مسائلی که باعث نگرانی عمده خوزستانی‌ها شده بحث بیکاری است که باید بیشتر مورد توجه مدیران قرار بگیرد؛ در استان منابع زیادی داریم که با برنامه‌ریزی و استفاده از سرمایه گذاران می‌توان معضل بیکاری را رفع کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha