رییس سازمان بسیج سازندگی: خدمت‌رسانی به مردم فرصت تکرارنشدنی است

گرگان - ایرنا - رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: خدمت‌رسانی به مردم، یک فرصت بزرگ و تکرارنشدنی است و این خدمت فصل مشترک همه اقوام و مذاهب محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا سردار محمد زهرایی روز چهارشنبه در مراسم بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی روستای پیرواش و چند روستای تابعه شهرستان آق‌قلا در شمال استان گلستان اظهار کرد: همه مسوولان نظام به مساله خدمت‌رسانی به همه آحاد جامعه، اقوام و مذاهب معتقد بوده و هیچ تفاوتی میان افراد جامعه قائل نیستند.

وی گلستان را نماد وحدت اقوام و مذاهب کشور دانست و بیان کرد: وحدت میان اقوام و مذاهب در این استان به حدی است که دشمن برای اجرای نقشه‌ها و توطئه‌های خود از جمله ایجاد تفرقه و نفاق ناامید شده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶۲ پروژه در بخش‌های مختلف توسط جهادگران بسیجی به بهره‌برداری رسید که این پروژه‌ها توانست بخش اعظمی از مشکلات مردم در مناطق اجرایی پروژه‌ها را برطرف کند.

سردار علی ملک‌شاهکوهی نیز در این مراسم اظهار داشت: همه جهادگران بسیجی نیز به خدمت‌رسانی همه جانبه به مردم و برقراری عدالت به عنوان فصل مشترک گفتمانشان معتقد بوده و آن را به ظهور و بروز رسانده‌اند.

وی ادامه داد: تعمیر و بازسازی مدارس، ساخت خانه محروم، ایجاد مجتمع‌های آبرسانی، اهدا کمک‌های مومنانه و احداث جاده بین مزارع بخشی از مهمترین پروژه‌های اجرایی شده توسط جهادگران بسیجی در گلستان است.

رییس سازمان بسیج سازندگی: خدمت‌رسانی به مردم، فرصت بزرگ و تکرارنشدنی است

وی یادآور شد: در مجموع برای اجرای این پروژه‌ها تا زمان افتتاح و بهره‌برداری بیش از هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار، هزینه شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: یکی از هدفگذاری‌های جهادگران بسیجی در حوزه عمرانی و خدمت‌رسانی، حل مشکلات و تنش آبی شهرهای و مناطق مختلف استان به ویژه مناطق محروم و کم‌برخوردار است که تاکنون عملیات آبرسانی به ۸۰ روستا را به سرانجام رسید.

ملک‌شاهکوهی تصریح کرد: آق‌قلا برای جهادگران بسیجی از اقصی نقاط کشور به ویژه نیروهای همین استان، یادآور خدمت‌رسانی شبانه روزی در سیل اواخر سال ۱۳۹۷ و اوایل سال ۱۳۹۸ است که در جلوه‌هایی از دفاع مقدس را در این جهاد مقدس به تصویر کشیده بودند.

برای انجام پروژه آبرسانی افتتاح شده با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور بیش از ۳۰ میلیارد ریال هزینه شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha