استاندار خراسان رضوی: فضای رقابتی انتخابات پررونق است

مشهد-ایرنا-استاندار خراسان رضوی گفت: استقبال در ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و حضور در کسوت نمایندگی مردم برای استان خراسان رضوی، یکی از نشانه های فضای رقابتی مناسب است.

به گزارش ایرنا، یعقوبعلی نظری روز چهارشنبه و در جمع دست‌اندرکاران برگزاری و نظارت بر انتخابات استان خراسان رضوی در مشهد افزود: برهمین اساس ما نیز باید این فضای رقابتی را ادامه دهیم و به یک فضای واقعی مبتنی بر اصول انتخاباتی سالم برسانیم زیرا رقابت در انتخابات، ضریب مشارکت را افزایش می‌دهد.

وی اظهار کرد: خدمت به مردم باعث افزایش مشارکت مردم می‌شود و بر همین اساس خدمت رسانی و رفع چالش های مردمی در افزایش انگیزه مشارکت در انتخابات بسیار مهم است .

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه جهاد تبیین یک تکلیف ویژه در موضوع انتخابات است اضافه کرد: اکنون ما در شرایط منحصر به فردی قرار داریم و باید به گونه ای عمل شود که الگو سازی در برگزاری انتخابات شکل گیرد.

نظری ادامه داد: بر اساس اطلاعات به دست آمده در حوزه آمادگی برای برگزاری انتخابات و همچنین نظارت بر آن شرایط خوبی فراهم شده است و امیدوار هستیم موفق به برگزاری یک انتخابات الگو باشیم.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برای تعیین نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha