۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۴۴
کد خبر: 85230893
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیات تجاری سیستان و بلوچستان عازم عمان شد 

۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۴۴
کد خبر: 85230893
هیات تجاری سیستان و بلوچستان عازم عمان شد 

زاهدان - ایرنا - مدیرکل صمت سیستان و بلوچستان از اعزام هیات تجاری استان به جهت تقویت مراودات تجاری و اقتصادی به عمان خبر داد.

ایرج حسن‌پور روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این هیات امروز یکشنبه ۲۶ شهریور به عمان اعزام شد گفت: بازدید از نمایشگاه سلامت، گردشگری، مواد غذایی و هتلداری کشور عمان، ملاقات با مقامات دولتی مرتبط با مسائل اقتصادی و بازرگانی شهر مسقط و همچنین دیدار با تجار و بازرگانان و فعالان اقتصادی این کشور در راس برنامه های این هیات است.

وی تصریح کرد: بازدید از بنادر و مراکز تجاری اقتصادی شهر مسقط، دیدار با ایرانیان سرمایه گذار مقیم کشور عمان، بازدید از مراکز اقتصادی بندر سویق و ملاقات با مدیران منطقه و مسئولین نمایشگاهی کشور عمان جهت برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تجاری در این کشور و همچنین همکاری مشترک در حوزه ایجاد پارک علم و فناوری و توسعه مراکز دانش بنیان و برگزاری نمایشگاه مشترک از دیگر برنامه‌های هیات تجاری سیستان و بلوچستان در کشور عمان است.

هیات تجاری سیستان و بلوچستان به ریاست مدیرکل صمت استان و متشکل از تجار و سرمایه گذاران استان در حوزه های کشاورزی، معدن و تجار است و تا ۳۰ شهریور ماه در کشور عمان حضور دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha