۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85230545
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار البرز : دولت درصدد تحقق مطالبات معلمان است

۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷
کد خبر: 85230545
استاندار البرز : دولت درصدد تحقق مطالبات معلمان است

کرج - ایرنا - استاندار البرز بااشاره به نقش تاثیر گذار معلمان در تعلیم و تربیت نسل های آینده گفت: دولت سیزدهم با تمام توان درصدد تحقق مطالبات معلمان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،" مجتبی عبداللهی " روز یکشنبه در نشست با مدیران مدارس ، معاونان آموزش و پرورش و خیرین استان البرز که در حاشیه بهره برداری همزمان از ۲ هزار پروژه آموزشی و پرورشی سراسر کشور برگزار شد، افزود: جایگاه معلمان در دنیا از دید مردم در زمره افراد محترم، فرهیخته و موثر جامعه است و در باور های دینی ما نیز این امر ارزش دوچندان دارد چرا که سیره پیامبران و امامان است.
استاندار البرز گفت: تعلیم و تربیت آینده سازان کشور با اهتمام وتلاش معلمان پیش می رود از این رو باید ارج نهاده شوند و همواره برای رفاه و آرامش آنها تلاش کنیم.
وی بیان کرد: در استان البرز تناسبی بین تعداد دانش آموزان و امکانات آموزشی وجود ندارد و بنا به اهداف تعیین شده جهت کاهش تراکم کلاس ها و یک نوبتی شدن مدارس برای ۵۳۰ هزار دانش آموز ساخت یک هزار و ۵۰۰ مدرسه جدید نیاز است.
استاندار البرز افزود: این تراکم جمعیت و کمبود امکانات بار مضاعفی نیز بر دوش معلمان دارد چراکه توان و ایثار بیشتری صرف می شود.
عبداللهی گفت: در دولت سیزدهم توجه بسیار خوبی به سمت رشد سرانه ها و به ویژه تحقق مطالبات معلمان معطوف شده است.
وی افزود: جامعه معلمان در کشور یک سوم مجموعه استخدام های کشور را تشکیل می دهند بنابراین باید برای این جمعیت موثر کشور به صورت ویژه برنامه ریزی کرد.

استاندار البرز : دولت درصدد تحقق مطالبات معلمان است

مشکلات معلمان در البرز با جدیت پیگیری می شود
استاندار البرز گفت: در استان نیز جلسات بسیاری برای حل مشکلات و تامین مطالبات معلمان و همچنین راه اندازی تعاونی های مسکن برگزار شده و با جدیت در حال پیگیری هستیم.
وی افزود: امید است سال جدید تحصیلی را با نشاط، آرامش و رشد علمی بالایی آغاز کنیم و به اتمام برسانیم.
عبداللهی گفت: در شرایطی قرار داریم که دشمنان با بهره گیری از نهاد پاک نوجوانان و جوانان درصدد نیل به اهداف شوم خود هستند از این رو باید با اشراف به این موضوع و تجاربی که بسیار گران کسب شد، به دنبال ارتقا آموزش و پرورش دانش آموزان باشیم.
وی افزود: ضرورت دارد برای رشد علمی دانش آموزان برنامه ریزی ویژه ای داشته باشیم چراکه به واسطه تعطیلی های ناشی از شیوع کرونا و در تعاقب آن موضوعاتی که حادث شد، تاثیرات مخربی بر روند یادگیری و آموزش گذاشت.
استاندار البرز با اشاره به اقداماتی که در راستای ساخت مدارس و اهداف تعیین شده در استان، گفت: توجه خیرین به این سو جلب شده و در ساخت و بازسازی مدارس و ایجاد فضاهای ورزشی و چمن مصنوعی دستاوردهای ارزشمندی کسب شد.
وی افزود: تقویت ارتباط و هم اندیشی مجموعه مدارس با اولیا دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است که می تواند منشا اثر و راهگشا باشد.
عبداللهی گفت: مدیران مدارس باید در روشنگری، تبیین گری و امیدبخشی به دانش آموزان و اولیا طی جلسات مشترک فعال باشند.
وی افزود: پایان امسال انتخابات بزرگ مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم که همواره پویایی جامعه فرهنگیان در این عرصه برای ادای وظیفه شرعی و دینی زبانزد بوده از این رو امید است در این دوره نیز شاهد این حضور پررنگ باشیم.
استاندار البرز گفت: مشارکت بالا و برگزاری انتخابات سالم و باشکوه، صلابت و اقتدار مردم جمهوری اسلامی ایران را در دفاع از کیان و آرمان های نظام به رخ جهانیان می کشد.

از مجموع ۲ هزار پروژه آموزشی و پرورشی کشور که امروز با حضور آیت الله رئیسی رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد، ۱۹ پروژه با ۲۰۸ کلاس درس، سهم استان البرز بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha