هنر امروز رسانه های کشور بی اثر کردن تبلیغات سوء دشمنان است

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه هنر امروز رسانه ها، بی اثر کردن تبلیغات سوء دشمنان در جنگ شناختی و رسانه ای است، گفت: رسانه ها با تمام توان برای شفاف سازی و بیان واقعیتهایی که مورد غفلت قرار گرفته، تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، " محمد سبحان حسنی" روز چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی دولت در استان ایلام، اظهار کرد: رسانه های استان در پوشش کنگره بزرگ اربعین حسینی در استان سنگ تمام گذاشتند و همه پای کار بودند که جای تقدیر دارد، امسال شرایطی فراهم شد که رسانه ها در انعکاس جلوه های بزرگ و با عظمت تردد زوار از مرز مهران و استان ایلام در سطح کشور نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه به طور قطع پاداش این‌ مجاهدت ها را خداوند متعال با لطف و عنایت خود خواهد داد، ابراز کرد: همه اقداماتی که انجام شد، باعث سربلندی استان ایلام، مردم، مسئولان این استان شد و نتیجه آن رضایت مندی زوار اربعین بود و به طور قطع در سال های آینده با توسعه زیرساخت و نیازمندی های که در این حوزه است، مرز مهران هم‌چنان به عنوان مرز اول تردد زوار اربعین در کشور خواهد بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه رسانه ها نقش مهمی در ایجاد بسترهای لازم توسعه و امنیت در جامعه برعهده دارند، افزود: رسانه ها این توان را دارند که نقشه هایی که دشمنان برای نظام و مردم ایران اسلامی طراحی کرده اند، پیشاپیش با اطلاع رسانی به موقع، نقش بر آب کرده و از تنش آفرینی رسانه های معاند در کشور جلوگیری کرده و دروغ پردازی های آنان را برای اقشار مختلف تبیین کنند.

حسنی با تاکید بر اینکه رسانه ها متعهدانه و با آگاه سازی افکار عمومی جامعه را هوشیار کنند تا فریبکاری ها و جنگ رسانه ای دشمن بی اثر شود، افزود: رسانه ها با تمام توان در جهت شفاف سازی و بیان واقعیتهایی که مورد غفلت قرار گرفته و یا در جامعه وارونه جلوه داده می شود، متعهدانه به رسالت خود عمل کنند.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی شفاف و حرفه ای به اقشار مختلف مردم و پیگیری مطالبات به حق آنان، یادآور شد: رسانه ها نقشی مهم و ویژه ای در جامعه دارند و باید با آگاه سازی جامعه به گونه ای عمل کنند که افکار عمومی جامعه در جنگ رسانه ای شبکه های معاند مجازی و رسانه ای دشمنان، با بصیرت و آگاهی وارد عمل شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر بر لزوم هوشیاری مردم و مسئولان و بویژه رسانه ها در موقعیت های مختلف، خاطرنشان کرد: هنر امروز رسانه ها، بی اثر کردن تبلیغات سوء دشمنان در جنگ شناختی و رسانه ای و آگاه کردن جامعه و آگاهی بخشی به افکار عمومی است.

به گزارش ایرنا، در این نشست اعضای شورای اطلاع رسانی دولت در استان ایلام در خصوص برنامه ها و فعالیت های رسانه ای در نیمه دوم سال جاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha