۱۸ موکب برای زائران پیاده امام رضا(ع) در چناران برپا شده است

مشهد-ایرنا- فرماندار چناران گفت: ۱۸ ایستگاه، موکب و مرکز اسکان ویژه زائران پیاده امام رضا(ع) در این شهرستان و در امتداد مسیر حرکت آنها از قوچان تا گلبهار و مشهد برپا شده است.

محسن مه آبادی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرستان چناران به عنوان میقات الرضا (ع) و دروازه ورودی مشهد یکی از مهمترین مسیرهای حرکت زائران پیاده بارگاه منور رضوی است که پذیرای آنها از مناطق شمال و شمال غرب خراسان رضوی است.

وی اضافه کرد: این ایستگاه ها، موکب ها و مراکز اسکان موقت و شبانه در محدوده روستاهای "حکیم آباد، قزلکن، چهارمهن، محمدآباد، شیخکانلو، سرک، خیرآباد، قلقوچان، گوه خالصه" سه راهی شهر رادکان و شهرهای "سیدآباد و چناران" قرار دارند که به صورت خاص ارائه خدمات مرتبط با زائران پیاده را بر عهده دارند.

همچنین به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار چناران با حضور در ایستگاه خدمت رسانی در شهر سید آباد، در میان زائران پیاده شهرستان درگز حضور یافت و در خصوص خدمت رسانی با آنها گفت وگو کرد.

مه آبادی در این دیدار چهره به چهره ضمن عرض خدا قوت به آنان از ایشان خواست در مسیر رسیدن تا حرم مطهر رضوی به نکات و توصیه های آموزشی مرتبط با سلامت و ایمنی تردد بیش از پیش توجه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha