فعالیت کلینیک سیار مشاوره کسب و کار در شهرک های صنعتی قزوین

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: فعالیت کلینیک های سیار مشاوره کسب و کار در راستای ارایه خدمات مشاوره ای به واحدهای صنعتی توسط این شرکت در سطح استان تسریع بخشیده می شود.

رضا صفاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن بیان این مطلب، خاطرنشان کرد: ارایه خدمات مشاوران صنعتی در واحدهای تولیدی در راستا کمک به رفع مشکلات صنعتگران، افزایش بهره وری تولید و نیروی انسانی، توسعه بازار، توانمند سازی نیروهای انسانی، کاهش هزینه های تولیدی و مدیریت کیفیت بهینه سازی سیستم ها صورت می گیرد.

وی ادامه داد:‌ شرکت شهرک های صنعتی همچنین در جهت ساماندهی و تسهیل در این امر اقدام به راه اندازی کلینیک صنعت در استان کرده است که در آن مشاوران فعال در حوزه های مختلف (مالی، بازار، کنترل کیفیت، منابع انسانی، حقوقی و سایر موارد) از بخش خصوصی حضور داشته و در راستای خدمت رسانی مناسب در قالب کلینیک سار اقدام به مراجعه حضوری به واحدهای صنعتی می کنند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با اشاره به اقدامات صورت گرفته بعد از راه اندازی این کلینیک، تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ طرح کلینیک سیار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام شده که برای ارایه خدمت به بیش از ۱۰ واحد تولیدی، صنعتی خدمات ارایه داده است ضمن آنکه با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال جاری نیز اجرای هشت طرح کلینیک سیار کسب و کار دیگر برای بیش از ۳۵ واحد تولیدی و صنعتی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

صفاری تصریح کرد: سال گذشته اجرای ۶ طرح کلینیک سیار برای ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی تابعه این استان به انجام رسیده است.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان قزوین با اشاره به تحقق بخشیدن به شعار سال (مهار تورم و رشد تولید) از سوی این شرکت، یادآور شد: برگزاری این کلینیک‌ها با استفاده از ظرفیت مشاوران و متخصصان حوزه کسب و کار برای کمک به واحدهای فعال، نیمه فعال و راکد در جهت رونق اقتصادی، رشد تولید و افزایش ظرفیت تولید خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha