۱۷ شهریور ۱۴۰۲، ۷:۱۹
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85222622
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۶ طرح ورزشی امسال در دزفول بهره برداری یا کلنگ زنی شد

دزفول- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: بهره برداری یا آغاز عملیات اجرایی ۳۶ طرح عمران ورزشی با اعتباری افزون بر ۲هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال دست آورد امسال اداره ورزش و جوانان در شهرستان دزفول است.

خادمعلی تهذیبی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بهره برداری یا آغاز عملیات اجرایی ۱۴ طرح عمرانی ورزشی به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول با اعتباری افزون بر ۵۱۰ میلیارد ریال و ۱۶ طرح عمرانی ورزشی با اعتباری نزدیک به یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در دزفول انجام شد.

وی ادامه داد: اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول در هفته تربیت بدنی نیز از ۶ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۵۵۰ میلیارد ریال بهره برداری خواهد کرد.

رئیس اداره ورزش وجوانان دزفول گفت: امسال، سال جبران عقب ماندگی‌های چند دهه اخیر ورزش دزفول در توسعه زیرساخت‌ها است ولی هنوز فاصله زیادی تا فتح قله وجود دارد.

وی افزود: احداث خانه جوان و اماکن تخصصی بسیاری از رشته‌ها مانند والیبال، بسکتبال، هندبال، شطرنج و رزمی نیاز علاقه‌مندان و ورزشکاران شهرستان است.

تهذیبی با بیان اینکه دزفول به تنهایی با وسعت برخی استانها برابر است، اظهارکرد: با وجود اقدامات خوب انجام شده در شهرهای اقماری و روستاهای دزفول، هنوز تعداد زیادی از روستا نیازمند اماکن ورزشی هستند چراکه اعتبارات، جمعیت و گستردگی شهرستان دزفول را جوابگو نیست.

وی ضمن ابراز خرسندی از تصویب و تخصیص اعتبارات عمرانی از نبود اعتبارات جاری گلایه کرد و افزود: اعتبارات عمرانی و جاری مانند ۲ بال پرواز هستند که نبود هر کدام موجب زیان و خسران می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان دزفول از همکاری وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، وزارت نفت، شرکت‌ها و مجموعه‌های تابعه، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و شرکت‌های تابعه، بنیاد علوی به عنوان بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان، استانداری، سازمان برنامه و بودجه، فرمانداری ویژه دزفول و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha