۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۴۸
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85235899
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیات‌های ورزشی دزفول نیازمند سالن و پیست اختصاصی هستند

دزفول-ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول گفت: هیات‌های ورزشی دزفول نیازمند سالن و پیست اختصاصی هستند که لازمه آن تأمین اعتبار است.

خادم علی تهذیبی روز جمعه در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی ورزشی دزفول به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از مهمترین نیازها و خواسته‌های هیات‌های مختلف ورزشی از جمله والیبال، بسکتبال، هندبال، رزمی و شطرنج سالن اختصاصی است.

وی با اشاره به ایجاد ساز و کار اجرای طرح‌ها در اداره ورزش و جوانان و تسهیل امور مربوطه با توجه به طرح‌های عمرانی بهره برداری شده و در دست اجرا افزود: چنانچه اعتبارات خوبی از محل نفت برای ورزش شهرستان تأمین تصویب شود، اداره ورزش و جوانان با توجه به عملکرد ۲ سال گذشته این آمادگی را دارد تا در این زمینه اقدام کند.

به گزارش ایرنا رییس اداره ورزش و جوانان دزفول همراه با نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی از طرح‌های سالن ۲ هزارو ۵۰۰ نفره، جاده تندرستی، ورزشگاه مجدیان و مسابقات مختلف استانی و کشوری به میزبانی شهرستان دزفول بازدید کرد.

به مناسبت چهارم خرداد - روز دزفول ۱۴ طرح و به مناسبت هفته دولت، ۱۶ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر یکهزار و ۷۱۰ میلیارد ریال توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول کلنگ زنی یا بهره برداری شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha