۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۰۷
کد خبر: 85219297
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اصولی: حامی مالی فدراسیون فوتبال مشخص شد

۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۰۷
کد خبر: 85219297
اصولی: حامی مالی فدراسیون فوتبال مشخص شد

تهران- ایرنا- سخنگوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از انتخاب حامی مالی این فدراسیون خبر داد و گفت: به زودی نام این اسپانسر اعلام می‌شود.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، احسان اصولی با اشاره به صحبت‌های مطرح شده در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در این نشست مباحث مختلفی که مطابق دستور جلسه در اختیار اعضا قرار گرفته بود، بحث و بررسی شد.

وی ادامه داد: یکی از موارد مطرح شده در این جلسه به گزارش کمیته بانوان مربوط بود که طی به انتصاب سرمربی تیم کمتر از ۱۴ سال باز می‌گشت که طی آن خسروی برای این سمت انتخاب و موضوع به تایید هیات رئیسه رسید.

او خاطر نشان کرد: در مورد واگذاری اماکن اقامتی تحت اختیار فدراسیون نیز بحث و بررسی شد و در نهایت تصمیم بر آن بود که مطابق آیین‌نامه مالی، معاملاتی و ضوابط فراخوان داده شود تا افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی که حائز شرایط لازم برای ورود به این مقوله هستند پیشنهادات خود را ارائه تا به بهترین پیشنهاد پاسخ داده شود.

سخنگوی فدراسیون درمورد آن بخش از هزینه‌های فدراسیون که‌ باید خارج از سامانه تدارکات صورت بگیرد هم، گفت: با توجه به شرایط موجود به رئیس فدراسیون تفویض اختیار داده شد تا وی و خزانه‌دار فدراسیون به عنوان صاحبان امضای مجاز بتوانند در این خصوص تصمیم‌گیری کنند، همچنین مصوب شد سازمان لیگ در مورد تامین اقلام مورد نیاز داوران از جمله هدست، اسپری و مواردی از این دست اقدام و مطابق نظر کارشناسی کمیته داوران کارها را پیش ببرد.

اصولی گفت: بحث دیگر ما در مورد اسپانسر فدراسیون فوتبال بود که براساس پیشنهادات دریافت شده و مطابق ضوابط آیین‌نامه مالی و معاملاتی، فدراسیون حامی مالی خود را انتخاب و نهایی کرده که به زودی معرفی می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha