۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴
کد خبر: 85213256
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر کشور: تاکنون ۲.۵ میلیون زائر به پیاده‌روی اربعین اعزام شدند

کرمان - ایرنا - وزیر کشور با بیان اینکه تردد زائران اربعین در مرزهای کشور به خوبی در حال انجام است اعلام کرد که تاکنون ۲ و نیم میلیون نفر زائر به پیاده‌روی اربعین اعزام شده اند.

به گزارش ایرنا آنطور که سایت وزارت کشور به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان اعلام کرده ، احمد وحیدی پیش از ظهر امروز بدو ورود به فرودگاه کرمان، با اشاره به آخرین وضعیت تردد زائران پیاده‌روی اربعین اظهار داشت: وضعیت کنونی مرزها برای تردد زائران خوب است و جمع زیادی از زوار عازم عراق و پیاده‌روی اربعین شده‌اند.

وحیدی با بیان اینکه تردد زائران از ۶ مرز کشور در حال انجام است، ادامه داد: تاکنون حدود ۲ و نیم میلیون نفر از زائران ایرانی عازم پیاده‌روی اربعین شده‌اند.

وزیر کشور گفت: در برخی از مرزها تراکم و ازدحام زائران زیاد است که درخواست داریم زئران برای پیاده‌روی مرزهای مختلف را انتخاب کنند.

وی همچنین هدف از سفر خود را به کرمان بازدید از برخی پروژه‌ها و طرح‌های این استان عنوان کرد و افزود: در این سفر چند پروژه نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

بازدید از مس سرچشمه، افتتاح بیمارستان و تقاطع غیرهمسطح شهرستان انار و افتتاح پروژه کنسانتره سیریز شهرستان زرند از جمله برنامه‌های سفر وزیر کشور به کرمان است.

نشست شورای اداری استان کرمان و جشنواره شهید رجایی همراه با آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هزار و ۱۲۳ پروژه عمرانی و اقتصادی استان کرمان نیز با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha