۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۵۵
کد خبر: 85213560
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر کشور: کرمان در مسیر پیشرفت قرار دارد

۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۵۵
کد خبر: 85213560
وزیر کشور: کرمان در مسیر پیشرفت قرار دارد

کرمان - ایرنا - وزیر کشور گفت: استان کرمان با همت استاندار، سایر مسئولان، صنایع و معادن و شرکت‌های دانش‌بنیان در حال طی مسیر رشد و پیشرفت در بخش های مختلف است.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی روز دوشنبه در مراسم افتتاح ۲ پروژه «ساختمان بیمارستان ولی عصر(عج)» و «تقاطع غیرهمسطح» در شهرستان انار با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۷۰ هزار میلیارد ریال پروژه در استان کرمان طی هفته دولت امسال افزود: عملیاتی شدن و افتتاح این طرح‌ها بیانگر حرکت رو به جلو و پیشرفت استان کرمان است.

وی اظهارداشت: ظرفیت‌های بزرگ بخش معدن، صنایع معدنی و کشاورزی به استان کرمان ویژگی خاصی داده که توانسته و می‌تواند با به کارگیری و شکوفا کردن هرچه بیشتر این ظرفیت ها رتبه‌های خوبی را داشته باشد.

وزیر کشور رتبه‌های اول و دوم کرمان در حوزه‌های مختلف را یادآور شد و تصریح کرد: آمادگی این استان در موضوعات دیگر برای رتبه‌های بهتر وجود دارد.

وزیر کشور ابراز داشت: این حرکت که در استان کرمان با همت مسئولان استان می تواند نوید رشد و پیشرفت بیشتری هم باشد.

وحیدی، افتتاح بیمارستان و تقاطع غیرهمسطح شهرستان انار بعد از چند سال وقفه را موجب خوشحالی مردم دانست و گفت: ایست بازرسی و تامین آب شهرستان انار هم در دست پیگیری است.

وی با تاکید بر اینکه ارزش مقامات در جمهوری اسلامی در خدمتگزاری به مردم است، عنوان کرد: نام گزاری هفته دولت به دلیل خدمت کوتاه‌مدت شهیدان رجایی و باهنر نیست، بلکه عمق خدمت، اعتقاد و در میان مردم بودنشان بوده که نام آنها را ماندگار کرده است.

وی ادامه داد: شهید رجایی و باهنر نمایشگر ارزش‌های انقلاب بودند، لذا مردم هر کسی را که به ارزش‌های انقلاب پایبند باشد، دوست دارند.

وزیر کشور، ساده زیستی، مردمی بودن و اخلاص را برای پیشرفت کارها مهم دانست و گفت: وقتی دولت اینگونه پیش رود، مردم نیز احساس سربلندی می‌کنند و می‌فهمند که مسئولان از جنس خودشان هستند، اگر این ارزش‌ها در بین ما باشد از هیچ چیزی غم نخواهیم داشت و هیچ مانعی نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد.

وحیدی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: با تلاش می‌توانیم به قله برسیم؛ فرمایش معظم له یک بشارت مهم است که باید تلاش کنیم و بعد خواهیم دید که جمهوری اسلامی در بالاترین افق قدرت، اقتدار و معرفت و فرهنگ می‌تواند پیام‌ها را به دنیا ثابت کند.

وزیر کشور با بیان اینکه رسیدگی به مسائل شهرستان انار فقط دغدغه فکری کل کشور است، افزود: مسئولان در افق ملی و بین‌المللی فکر می‌کنند و هفته دولت فرصتی است برای یادآوری این دستاوردهای بزرگ که بدانیم بسیار پیش رفتیم و این حرکت رو به جلو با سرعت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دولت از دل و جان کار می‌کند و با تمام ظرفیت در خدمت مردم است بیان کرد: فعالیت‌های دانش‌بنیان در حوزه اقتصاد بسیار مهمتر است لذا بحث پسته‌کاری و سرمازدگی‌ها پاسخ علمی دارد و باید اندیشه‌ورزان در قالب‌های مختلف علمی، ابتکارات خود را جمع کنند و تک تک موضوعات شهرستان لیست شده و براساس آن راهکار پیدا شود.

تقاطع غیرهمسطح شهرستان انار با هزینه‌ای بیش از ۹۵۰ میلیارد ریال در جاده مواصلاتی پرخطر در مسیر تهران - کرمان و تهران - بندرعباس امروز با حضور وزیر کشور افتتاح شد تا این مسیر پرخطر ایمن شود.این پروژه از سال ۹۰ آغاز شده و یکی از پرترددترین مسیرهای ترانزیتی استان کرمان به شمار می رود که برابر آمارها روزانه بیش از ۲۴ هزار خودرو سبک و سنگین از آن عبور می‌کنند.

شهرستان انار در فاصله ۲۱۶ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha