۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85209995
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سنندج: خدمات نظام برای مردم تبیین شود

۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبر: 85209995
امام جمعه سنندج: خدمات نظام برای مردم تبیین شود

سنندج- ایرنا- امام جمعه سنندج خدمات نظام و دولت را در بخش های مختلف قابل تقدیر دانست و بر لزوم انعکاس دستاوردهای بدست آمده به مردم تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: هفته دولت تنها مختص به دولتمردان نبوده و مربوط به آحاد مردم است، چرا که دولت از جرگه ملت و جدا از آن نیست.

وی افزود: هر قدم مسئولان در مسیر عمران و آبادانی و خدمت به مردم به پشتوانه بزرگی برای نظام و بستری برای ارتقای اعتماد مردم به دولت و امیدآفرینی در جامعه ‌تبدیل می‌شود.

امام جمعه سنندج همدلی و همراهی دولت و ملت را مولفه مهم در تحقق اهداف نظام دانست و ادامه داد: مادامی که دولت و مردم در کنار هم و پشتوانه محکمی برای هم باشند دشمن نمی‌تواند نقشه‌های شوم خود را علیه این ملت و کشور پیاده کند.

ماموستا رستمی تاکید کرد: دولت باید با تلاش جهادی در مسیر ایجاد اشتغال، رفع مشکلات اقتصادی، عمران و آبادانی، ایجاد عدالت اجتماعی در خدمات‌رسانی و غیره در جامعه امید آفرینی کند و توطئه‌های دشمنان را نقش برآب سازد.

وی گفت: ملت ایران همواره ثابت کرده‌ است مردمانی قدرشناس و همیشه در عرصه هستند و امروز بیش از هر زمانی نیازمند کار و تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی و توجه به قشر جوان هستیم.

از دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha