۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۱
کد خبر: 85206696
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد: خدمت به زائران امام حسین(ع) افتخاری بزرگ است

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: فعالیت در ستاد اربعین حسینی و خدمت رسانی به زوار، توفیقی الهی و افتخاری بزرگ است که خداوند به ما عطا کرده و باید لحظه به لحظه این فرصت را قدر بدانیم.

به گزارش ایرنا، "مهران فاطمی" روز سه‌شنبه در نشست ستاد اربعین استان افزود: هر گونه اقدام و فعالیت در ستاد اربعین باعث نورانیت در این دنیا و آن دنیا برای ما خواهد بود.

وی ادامه داد: تصمیماتی که در این جلسات گرفته می شود باید با در نظر گرفتن شان زوار باشد و همه توان خود را بکار گیریم تا بهترین خدمات ارائه گردد.

استاندار یزد گفت: کار ستاد اربعین شروع شده و در حال انجام است و درخواست دارم زودتر موکب ها مستقر شده و ستاد عتبات نیز در این زمینه نقصی نداشته باشد همچنین حمل و نقل مردم نیز در زمینه هوایی و زمینی و راه آهن بر روی زمین نماند.

فاطمی افزود: اطلاع رسانی دقیق نیز به مردم صورت گیرد تا عموم مردم بتوانند از این خدمات استفاده کنند و همچنین درخواست دارم فضای شهر اربعینی شود و شهرداری در این زمینه اقدامات بیشتری داشته باشد.

وی افزود: یزد در مسیر زوار است لذا سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری موکب هایی برای خدمت رسانی به زوار ارائه دهد همچنین در مورد تامین دارو نیز مهم ترین حوزه بعد از حمل و نقل ، سلامت است و باید همه اقدامات در این رابطه با سرعت اجرایی گردد.

استاندار یزد گفت: در مورد مسیرهایی که قرار است مراسم جاماندگان برگزار شود نیز از الان مدیریت شود تا مشکلی پیش نیاید همچنین در بحث ارز زوار و گذرنامه نیز نظارت کامل با سرعت کافی انجام شود.

"محمدحسین کاظمی" رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد نیز در این نشست گفت: امسال با توجه به گرمی هوا توزیع کلاه و همچنین کف پوش نانو که تولید شرکت فناور یزدی است در دستور کار قرار گرفته و تعدادی دستمال یزدی نخی نیز برای زوار تهیه شده و توزیع خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha