۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۰۴
کد خبر: 85197984
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نبرد بزرگ استمفوردبریج برنده نداشت/تساوی چلسی و لیورپول مثل همیشه

تهران- ایرنا- چلسی و لیورپول در حساس‌ترین دیدار هفته اول لیگ برتر انگلیس به تساوی رسیدند.

به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا، در حساس‌ترین بازی هفته اول لیگ برتر انگلیس، تیم‌های چلسی و لیورپول در لندن به مصاف هم رفتند.

آبی‌های لندن و قرمزهای بندر لیورپول در حالی روبه‌روی هم قرار گرفتند که با توجه به نتایج دور انتظارشان در فصل گذشته، در فصل تازه با یک چهره جدید به دنبال بازگشت به روزهای خوبشان هستند.

بازی با یک غافلگیری برای چلسی در خانه آغاز شد و لوئیز دیاز در دقیقه ۱۹ لیورپول را در استمفوردبریج، یک بر صفر پیش انداخت.

نبرد برزگ استمفوردبریج برنده نداشت/ تساوی چلسی و لیورپول مثل همیشه

در دقیقه ۲۹ با ضربه محمد صلاح می‌رفت که اختلاف به ۲گل برسد اما داور مسابقه پس از بازبینی VAR، گل مهاجم مصری را نپذیرفت تا نتیجه یک بر صفر باقی بماند.

نبرد برزگ استمفوردبریج برنده نداشت/ تساوی چلسی و لیورپول مثل همیشه

چلسی که در اولین بازی فصل جدید آن هم در خانه نمی‌خواست بازنده باشد، در دقیقه ۳۷ توسط اکسل دیساسی، نتیجه بازی را یک بر یک مساوی کرد. ۲ دقیقه بعد چلسی به گل دوم هم رسید اما این بار پس از بازبینی، گل بنجامین چیلول مردود اعلام شد.

نبرد برزگ استمفوردبریج برنده نداشت/ تساوی چلسی و لیورپول مثل همیشه

در نیمه دوم اما بر خلاف نیمه اول خبری از گل نبود و با وجود تلاش شاگردان مائوریتسیو پوچتینو و یورگن کلوپ توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا چلسی و لیورپول در مهم‌ترین بازی هفته اول لیگ جزیره با تساوی یک بر یک به کارشان پایان دهند.

این پنجمین تساوی متوالی چلسی و لیورپول در دیدارهای رو در رو بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha