۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85196239
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آموزش ورزشکاران و مربیان کیگ بوکسینگ کشور با قوانین جدید در البرز

کرج - ایرنا - ورزشکاران و مربیان کیگ بوکسینگ کشور در سمینار کیک بوکسینگ ایران که به میزبانی البرز برگزار شد، با قوانین جدید این رشته ورزشی آشنا شدند.

مسوول دفتر انجمن کیگ بوکسینگ و اکو ایران روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این سمینار با هدف آشنایی بیشتر ورزشکاران و داوران ورزش کیگ بوکسینگ انجمن واکو ایران با حضور ۶ استان در شهر هشتگرد البرز برگزار شد.
"علی عبدی" افزود: هدف از برگزاری این سمینار ارتقاء سطح ورزشکاران و مربیانی است که در مسابقات ملی و بین المللی شرکت می‌کنند تا بتوانند از نحوه امتیازدهی و خطا های که در مسابقات اتفاق می‌افتد اطلاع کافی داشته باشند.
"عباس گیاهی "مدرس و مسوول کمیته داوران رینگ اسپورت نیز بیان کرد: با توجه به اینکه ورزش کیگ بوکسینگ به عضویت دائم کمیته بین المللی المپیک (ioc) درآمده است به طبع برای برگزاری مسابقات باید قوانین کامل و جامع رعایت و در امیتاز دهی و اخطار شفاف سازی شود.
بامجوز انجمن کیگ بوکسینگ واکو ایران به ریاست ناصر نصیری و به میزبانی کمیته کیگ بوکسینگ واکو استان البرز با همکاری شورای شهر هشتگرد و اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ این سمینار طی یک روز گذشته با حضور ۲۷۰ ورزشکار و داور از استان های تهران، البرز، قم، قزوین، مرکزی و گیلان در سالن ۹دی هشتگرد برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha