مسوول کمیته کیک بوکسینگ کشور : این رشته ورزشی مهجور است

کرج - ایرنا - مسوول کمیته کیک بوکسینگ فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: این رشته ورزشی به دلیل نداشتن برنامه ریزی مناسب، دچار سردرگمی و مهجور است.

عباس زندی روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگاران در کرج با اشاره به فعالیت یک هزار ورزشکار سازمان یافته این رشته ورزشی در کشور اظهار داشت: ضعف عملیاتی و اجرایی گریبانگیر کیک بوکسینگ در کشور شده که اگر برنامه ریزی مناسب داشته باشیم این ورزش پرطرفدار به خوبی پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به ضعف زیرساختی این رشته ورزشی گفت: علاوه بر اینکه هیچ بودجه‌ای دریافت نمی‌کنیم، حمایتی نیز صورت نمی‌گیرد، تمام تلاش ما این است که رشته کیک بوکسینگ را هر چه بیشتر جا بیندازیم اما تاکنون خیلی موفق نبودهایم.از روی عشق و علاقه کار می کنیم، اما این رشته مهجور مانده و حمایتی از نظر مالی از این رشته صورت نمی گیرد.

زندی با بیان اینکه تمرکز ۷۰ درصد رسانه‌ها بر روی رشته‌های دیگری از جمله فوتبال  است، گفت: این در حالی است که رشته های رزمی بیشترین طرفدار و مخاطب را دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری رقابت های اسپرت کیک بوکسینگ در روز ۱۷ بهمن به میزبانی استان البرز اشاره کرد و گفت: در این دوره از رقابت ها هدف این است که ورزشکاران بیشتری  برای  اعزام به رقابت های برون مرزی در سال آینده شناسایی شوند.

زندی گفت: شناسنامه ورزشی برای این ورزشکاران تهیه شده  که در این شناسنامه تمام فعالیت، برد و باخت های ورزشکار و حضور در رقابت های خارج از کشور ثبت شده است.

البرز میزبان رقابت‌های اسپرت کیک بوکسینگ

مسوول کمیته کیک بوکسینگ البرز با اشاره به برگزاری این دوره از رقابت‌ها به میزبانی استان اظهار داشت: این دوره از رقابت ها به مدت یک روز در ۱۷ بهمن و با حضور ۲۲ ورزشکار از استان‌های قم، البرز، سیستان و بلوچستان، مازندران، همدان، گلستان و کرمان برگزار می شود.

محمد فیروزبخت افزود: رقابت های اسپرت کیک بوکسینگ در رده سنی بزرگسالان برگزار که البته در دیگر رده ها نیز یک مسابقه خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه هیچ گونه حمایتی برای برگزاری مسابقه نشده اظهار داشت: این رقابت ها به میزبان البرز و بالاتر از سطح کشوری برگزار می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha