ایرنا میزبان مدیران اداره‌کل ورزش و جوانان و  محیط‌زیست استان سمنان شد

سمنان - ایرنا - مدیران اداره‌کل ورزش و جوانان و  محیط‌زیست استان سمنان در سالروز شهادت محمود صارمی رییس دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در مزار شریف افغانستان و روز خبرنگار میهمان ایرنا در این استان شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان در دیدار با رییس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سمنان از عملکرد مطلوب این مرکز در انعکاس خبرها و مطالبه‌گری در حوزه محیط‌زیست تقدیر کرد.

بهرامعلی ظاهری رعایت صحت، دقت و سرعت در انتشار خبر را اصل مهم در خبر رسانی دانست و افزود: خبرنگاران چشم بینای جامعه و پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند و رعایت اصول خبری لازمه اقدام موثر در این عرصه است.

ایرنا میزبان مدیران اداره‌کل ورزش و جوانان و  محیط‌زیست استان سمنان شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان نیز در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی در این استان اظهار کرد: ایرنا از جمله رسانه‌های مورد وثوق است که با رعایت اصول خبری نسبت به انتشار خبرها اقدام می‌کند.

سیدمحمد تقی علوی افزود: مطالبه‌گری و نقد منصفانه از مولفه‌های مهم توسعه و پیشرفت است و خبرنگاران به واسطه رسالت کاری نقشی مهم در توسعه و پیشرفت دارند.

مجید محمدی معاون توسعه ورزش قهرمانی، احسان امینیان معاون امور جوانان، صدیقه خادمیان معاون ورزش بانوان و معاون برنامه‌ریزی اداره‌کل ورزش و جوانان استان سمنان در این بازدید علوی را همراهی کردند.

ایرنا میزبان مدیران اداره‌کل ورزش و جوانان و  محیط‌زیست استان سمنان شد

۱۷ مرداد سالروز شهادت «محمود صارمی» مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان که سال ۱۳۷۷ همراه با دیپلمات‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران شهید شد، در تقویم رسمی کشور روز خبرنگار نامگذاری شده است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) سال ۱۳۱۳ خورشیدی با تاسیس «آژانس خبری پارس» بنا گذارده شد و طی نزدیک به ۹ دهه فعالیت، افزون بر جریان‌سازی خبری یکی از منابع مهم خبری دیگر رسانه‌های داخلی و خارجی بود و فعالیت خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سمنان نیز به اواسط دهه ۵۰ بازمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار ایرنا و طبق اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مجموع خبرنگاران عضو خانه مطبوعات، انجمن خبرنگاران و پذیرفته‌شدگان در سامانه جامع رسانه‌های کشور در این استان کمتر از ۲۰۰ نفر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha