ساکنان ۹۹روستای کهگیلویه و بویراحمد از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند

یاسوج - ایرنا - مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت این نهاد از سال گذشته تاکنون کار آبرسانی به ۹۹ روستای دارای تنش آبی در استان انجام گرفته و آبرسانی به ۳۰ روستای دیگر در دست اجراست.

سرهنگ ناصر صالحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در سالجاری بیش از ۱۵۰ روستا آبرسانی خواهد شد.اظهار کرد: بهره برداری از پروزه ای آبرسانی ۹۹ روستای یاد شده در استان با اعتبار یکهزار و ۷۰۰میلیون ریال انجام گرفته است.

وی افزود: خوشبختانه تمامب پروژه های آبرسانی به روستاهای استان به سازمان بسیج سازندگی واگذار شده و در این رابطه از لحاظ پیشرفت فیزیکی رتبه دوم کشور هستیم با وجود اینکه مشکلات مالی وجود دارد و بیشتر روستاهای استان در مناطق صعب‌العبور واقع شده اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فاز دوم آبرسانی به بیش از ۱۵۰ روستای استان برای امسال در دستور کار است.

وی تاکید کرد: پیش بینی می شود بین ۶ تا یکهزار میلیاردریال در این خصوص تخصیص داده شود که کار آبرسانی به این روستاها هم انجام شود.

سرهنگ صالحی ادامه داد: با حمایت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برنامه های خوبی برای موضوع کانالهای آب کشاورزی زمین های کشاورزی استان هم در دستور کار است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد این سازمان از سال ۱۳۷۹ به دستور رهبر معظم انقلاب تاسیس شد و تا امروز تحولات شگرفی در استان به واسطه این مجموعه مقدس و جهادی در استان رخ داده است.

سرهنگ صالحی افزود: چنانچه در دولت‌ها خلأهایی در بُعد محرومیت‌زدایی وجود داشته باشد، سپاه وارد می شود که این کمبودها را جبران کند تا مناطق محروم از خدمات جمهوری اسلامی ایران بیشتر و بهتر بهره مند شوند.

در سطح استان کهگیلویه‌وبویراحمد بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در حال خدمات رسانی به مردم در حیطه های مختلف هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha