۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85190991
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شیر خشک و پنیر قاچاق در بیرجند به مقصد نرسید

۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
کد خبر: 85190991
شیر خشک و پنیر قاچاق در بیرجند به مقصد نرسید

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از یک کامیون باری ۶ تن و ۱۸۰ کیلوگرم شیر خشک، ۲ تن و ۳۹۰ کیلوگرم پنیر قاچاق را کشف کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمدرضا کارگر روز یکشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی یگان امداد بیرجند در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌های این شهرستان به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از کامیون ۶ تن و ۱۸۰ کیلوگرم شیر خشک، ۲ تن و ۳۹۰ کیلوگرم پنیر قاچاق کشف شد که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از هفت میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف احشام قاچاق در زیرکوه

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه هم گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ هادی سلمانی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون، ۷۰ رأس گوسفند قاچاق و فاقد هر گونه مجوز دامپزشکی کشف شد که ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

وی بیان کرد: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha