۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85223706
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انواع کالای خارجی قاچاق در شهرستان فردوس کشف شد

۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبر: 85223706
انواع کالای خارجی قاچاق در شهرستان فردوس کشف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی شهرستان فردوس در بازرسی از یک دستگاه تریلی، انواع لوازم خارجی قاچاق به ارزش ۶۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن شجاعی نسب روز شنبه بیان کرد: ماموران ایست و بازرسی "گلشن" شهرستان فردوس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی انواع لوازم خانگی، البسه، لوازم یدکی و اقلام آرایشی خارجی قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را بیش از ۶۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

محموله تریاک با هوشیاری پلیس به مقصد نرسید

سرهنگ شجاعی نسب گفت: ماموران پاسگاه "سهل آباد" نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به یک سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت بالا در حرکت بود، مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر با علائم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده به محض مشاهده پلیس از محل متواری شد که ماموران خودرو را تعقیب کردند و در نهایت ضمن رها کردن خودرو با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از دید ماموران خارج و متواری شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران در بازرسی از خودرو رها شده، ۱۲۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی با بیان اینکه ماموریت برای دستگیری متهم متواری ادامه دارد تصریح کرد: پلیس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha