۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85178551
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شطرنج بازان برتر استان اردبیل مشخص شدند

۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵
کد خبر: 85178551
شطرنج بازان برتر استان اردبیل مشخص شدند

اردبیل - ایرنا - نفرات برتر مسابقات شطرنج قهرمانی استان اردبیل در رده‌های سنی مختلف در بخش دختران و پسران معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسابقات شطرنج قهرمانی استان اردبیل روز یکشنبه در رده‌های سنی مختلف با شرکت ۷۵ شطرنج باز در بخش دختران و پسران در محل هیات شطرنج استان به روش سوئیسی برگزار شد.

در بخش پسران و در رده سنی زیر ۱۸ سال این مسابقات امیررضا حسین‌نژاد از مشگین‌شهر اول شد و در رده سنی زیر ۱۶ سال یزدان صفری از مشگین‌شهر و شایان قنبری از اردبیل به ترتیب اول و دوم شدند.

در رده سنی زیر ۱۴ سال هم امیرحسین مجیدزاده اول شد ، کیان مهدوی دوم و محمدهادی طاعتی سوم شدند.

در رده سنی زیر ۱۲ سال نیز علی نیکخو از مشگین‌شهر قهرمان، محمدحسین پارسا از اردبیل نایب قهرمان و علی طاها آذرنژاد از پارس‌آباد سوم شدند.

در رده سنی زیر ۱۰ سال امیرعلی مجیدزاده به مقام قهرمانی رسید، سامان عباسی نایب قهرمان شد و احسان رمضان‌پور رتبه سوم را کسب کرد.

در رده سنی زیر هشت سال بنیامین علیدوست از اردبیل موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، طاها بیرنگ از پارس‌آباد رتبه دوم را کسب کرد و آرتین شهبازی از مشگین‌شهر در سکوی سوم ایستاد.

در بخش دختران این رقابت‌ها نیز در رده سنی زیر ۱۸ سال آیسان پور وکیلی، در رده زیر ۱۶ سال پریا میرزانژاد، در رده سنی زیر۱۴ سال پریا میرزانژاد و در سنی زیر۱۲ سال ترنم محسن‌زاده موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

همچنین در رده سنی زیر ۱۰ سال آهو ناقلی و در رده سنی زیر هشت سال آنیا ارژنگی اول شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha