همایش نمایندگان ولی‌فقیه و ائمه جمعه منطقه ۵ کشور در مشهد برگزار شد

مشهد- ایرنا- همایش نمایندگان ولی‌فقیه و ائمه‌جمعه منطقه ۵ کشور شامل استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان با عنوان «عهد حضور» روز سه شنبه در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این همایش با حضور حجت الاسلام «محمدجواد حاج علی‎ اکبری» رییس شورای سیاست‎گذاری ائمه جمعه سراسر کشور و جمعی از مدیران شهری و مسئولان استانی برگزار شد.

در این همایش آیت الله سیداحمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، حجت الاسلام علی خیاط مدیر حوزه علمیه خراسان و جمعی از مدیران شهری و مسئولان استانی حضور داشتند.
در این همایش دو روزه، سرفصل های مهمی همچون مسجد و بایسته های امر امامت جمعه، مسئله ستادها و مراکز تعالی نماز جمعه، موضوع عفاف و حجاب و منابع محتوایی در حوزه معرفت و اخلاق اجتماعی موردبحث و تحلیل قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این، نیمی از برنامه به طور کامل به بررسی پیشنهادات و انتقادات ائمه جماعات اختصاص پیدا کرده و کارگاه های متعددی در نوبت های صبح و عصر تدارک دیده ‎شده که ائمه جمعه در آن به بیان راهکارهای پیشنهادی و تجربیات خود در هر شهر و استان می پردازند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha