فرماندار: اقدامات بسیار ارزشمند سپاه شادگان در حوزه‌های مختلف قابل تقدیر است

آبادان- ایرنا -فرماندار شادگان با بیان اینکه ادارات برای افزایش امیدآفرینی و اعتماد بخشی در جامعه تلاش کنند، گفت: اقدامات بسیار ارزشمند سپاه شادگان در حوزه‌های مختلف قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جمال صالح‌زاده دوشنبه در جشنواره مالک اشتر اظهارکرد: مراسم های عید غدیر، بسیار با شکوه در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان اجرا شد که بصورت ویژه از حضور پرشور و شعور مردم و همه دست اندرکاران برگزاری مراسمات ویژه دهه ولایت و امامت و به ویژه روز عید غدیر تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدآفرینی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است، افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای افزایش امیدآفرینی و اعتماد بخشی در جامعه تلاش کنند و امیدواریم شهرستان شادگان در سال ۱۴۰۲ پیشرفت جهشی داشته باشد.

فرماندار شادگان گفت: شادگان طی ماه‌های گذشته با افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمانی و ایجاد اشتغال این شهرستان را در مدار پیشرفت و توسعه قرار داده است.

وی بیان کرد: اقدامات و فعالیت های شبانه روزی مجموعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شادگان بسیار ارزشمند و ستودنی بوده که شایسته تقدیر است.
شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha