پیروانی: قوانینی گذاشتند تا از قهرمانی دور شویم/ پرسپولیس خودش بمب است

تهران- ایرنا- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس‌ با انتقاد شدید از قوانینی که از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مطرح شده است، گفت: این قوانین را گذاشته‌اند تا شاید پرسپولیس و استقلال را از قهرمانی دور کنند.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، افشین پیروانی پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی بیست و سومین دوره لیگ برتر، اظهار داشت: خوشحالیم که فصل گذشته قهرمان شدیم و شادمان از شروع دوباره لیگ هستیم اما از سقف قرارداد و قوانینی که گذاشته‌اند ناراحتیم. می‌گویند لیگ را جوان کرده‌ایم تا دوندگی بالا برود، اما همین الان وحید امیری از جوان‌ها بیشتر دوندگی دارد.

وی افزود: این قوانین به ضرر ما و نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیاست. بهتر بود در جلسات چند فرد فوتبالی را دعوت می‌کردند. به عنوان فردی که سالهاست در فوتبال هستم اصلا این قوانین را قبول ندارم.

پیروانی در خصوص رعایت سقف قرارداد از سوی باشگاه‌ها، بیان کرد: تیم‌هایی که هلدینگ و زیرمجموعه داشته و آنهایی که تقریبا خصوصی هستند، قطعا سقف قرارداد را رعایت نمی‌کنند. پرسپولیس و استقلال از این شرایط ضرر می‌کنند و قوانینی گذاشته‌اند تا شاید این دو تیم از قهرمانی دور شوند. من وظیفه‌ام است تا از حق بازیکن دفاع کنم.

وی در مورد جذب بازیکن و شرایط علیرضا بیرانوند، توضیح داد: پرسپولیس خودش بمب است و تمامی بازیکنان به باشگاه تعهد دارند. هر فردی آمد قدمش روی چشم ما و مطمئن باشید پرسپولیس فراتر از هر نامی است. هیچ بازیکنی نمی‌تواند برای باشگاه شرط و شروط بگذارد.

پیروانی در خصوص شرایط کریم باقری، اظهار کرد: او از سرمایه های اصلی باشگاه‌ است و مطمئن باشگاه تلاش می‌کند او به مجموعه اضافه شود، چراکه حضور آقا کریم به سود تیم خواهد بود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود یک هوادار متمول خارج از کشور خواسته تا باقری از پرسپولیس کنار برود، گفت: باشگاه آنقدر بی در و پیکر نشده که یک نفر دیگر برای ما تصمیم بگیرد. هوادار متمول از زمانی که بازی می‌کردم وقتی تیم مشکل داشت به مجموعه ما کمک می‌کرد و اکنون هم به تیم کمک می‌کند.

وی در مورد قرعه‌کشی لیگ بیست و سوم، گفت: همه بازی‌ها مهم هستند. ما پرسپولیس هستیم و با تمام قدرت می‌آییم که امسال هم قهرمان شویم.

پیروانی در خصوص بازدید از ورزشگاه آزادی، بیان کرد: از ما دعوت کردند و به ورزشگاه رفتیم. مشکلاتی بود که متذکر شدیم اما انصافا از سوی شرکت توسعه تلاش‌های زیادی در حال صورت گرفتن در ورزشگاه است که باید از آنها تشکر کنم.

وی همچنین گفت که تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه برای برگزاری اردو راهی ترکیه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha