۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 85162608
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مطالبات ۲۰۰ نفر در میز خدمت نماز جمعه شهرکرد بررسی شد
عکس تزئینی است.

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مطالبات ، درخواست‌ها و مشکلات مرتبط با امور ۲۰۰ شهروند استان در میز خدمت نماز جمعه این هفته شهرکرد بررسی شد.

فرشاد طهماسبی روز جمعه در حاشیه برگزاری این میز خدمت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: ۶۰ نفر از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری روز جمعه با برپایی میز خدمت در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد پاسخ‌گوی سوالات و مطالبات مردم استان شدند.

وی افزود: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی حاضر در میز خدمت مرکز چهارمحال و بختیاری به‌صورت چهره‌به‌چهره، مستقیم و بی‌واسطه پیگیر مطالبات و درخواست‌های مردم شدند.

طهماسبی تصریح کرد: ارتباط مستقیم با مردم از مهم‌ترین رویکردهای دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی است و در همین راستا میز خدمت دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در نماز جمعه شهرکرد به‌طور مستمر برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: سفرهای استانی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت به استان‌های مختلف، دیدارهای مردمی و بررسی میدانی مشکلات مردم از مصادیق بارز مردمی بودن دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود و این موضوع در تمامی بخش‌های دولت از مدیران ارشد تا مدیران میانی و کارشناسان وجود دارد.

طهماسبی اظهار داشت: همچنین حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) از دیگر راه‌های برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری است که به‌طور مستمر انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۱ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha