۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85160898
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

دوومیدانی گیلان به رتبه ششم کشور صعود کرد

۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱
کد خبر: 85160898
دوومیدانی گیلان به رتبه ششم کشور صعود کرد

رشت - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: رشته ورزشی دوومیدانی استان در سال‌های اخیر از رتبه هجدهم به رتبه ششم کشور صعود کرده است؛ لذا فعالان این ورزش در استان باید در تعامل با آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نسبت به کشف و پرورش استعدادهای این شاخه ورزشی تلاش بیشتری انجام دهند.

به گزارش ایرنا، جهانبخش آرمان روز چهارشنبه در مجمع انتخابات ریاست هیات دو و میدانی گیلان با تاکید بر این موضوع که استان از ظرفیت مناسبی برای صعود در این رشته ورزشی بر خوردار است، افزود: این هیات می‌باید با نگاهی تحولی نسبت به شناسایی استعدادها در این شاخه ورزشی اهتمام و در رشته‌های زیر مجموعه این هیات برای رده‌های سنی پایه سرمایه‌گذاری مناسبی داشته باشد که به طور حتم در این زمینه نیازمند تعامل و همکاری بیشتر با آموزش و پرورش است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: دوومیدانی یکی از هیات‌های مهم برای ورزش گیلان بشمار می‌رود و به همین دلیل سالن ورزشی یادگار امام رشت که مجهز به پیست اختصاصی این شاخه ورزشی است به این هیات اختصاص داده شده است تا از آن برای تمرین و پرورش استعدادها استفاده شود.

آرمان خاطرنشان کرد: خوشبختانه دوومیدانی گیلان طی چند سال اخیر رشد مناسبی داشته و از رتبه هجدهم به رتبه ششم در کشور صعود کرده اما انتظار داریم روند موفقیت این شاخه ورزشی با سرعت بیشتری به جایگاه واقعی خود در کشور دست یابد.

مجمع انتخابات ریاست هیات دوومیدانی استان گیلان با حضور افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی، مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع این هیات در مهمانسرای المپیک رشت برگزار شد که در نهایت عنایت حسن‌پور با کسب ۲۵ رای از ۲۷ آرای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر در این سمت ابقاء شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha