۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85154401
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۶ زندانی مالی از زندان خلخال آزاد شدند

۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبر: 85154401
۲۶ زندانی مالی از زندان خلخال آزاد شدند

اردبیل_ ایرنا_ رییس دادگستری خلخال گفت: با کمک‌های مالی مردم خیر، نیک اندیش و نیکوکار این شهرستان در طول سال گذشته و سه ماهه اول سال جاری ۲۶ زندانی مالی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

به گزارش ایرنا، علی نباتی پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش با اعلام این خبر اظهار کرد: با کمکهای مردم نوعدوست خلخال زمینه آزادی ۲۶ زندانی مالی از زندان خلخال فراهم شده است.

رئیس دادگستری خلخال با بیان اینکه مردم خلخال در مشارکت‌های مردمی و نوعدوستانه همواره رتبه‌های برتر استان را به خود اختصاص داده اند، گفت: در حالی که تعهد شهرستان خلخال برای جمع آوری کمک‌های مالی جشن گلریزان سال جاری دو میلیارد ریال تعیین شده بود، مردم این شهرستان بیش از ۵ میلیارد ریال به این امر خیر پرداخت کردند.

به گزارش ایرنا روز گذشته هم مردم نوعدوست اردبیل با کمک‌های مالی زمینه آزادی ۲۳ زندانی مالی را فراهم کردند.

نباتی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از وظایف مهم و اساسی دستگاه قضایی این شهرستان حفظ بیت المال و دفاع از حقوق عامه است افزود: متاسفانه سطح مطالبه‌گری از مسئولین دستگاه‌های اجرایی در خلخال ضعیف و پایین است.

رئیس دادگستری خلخال گفت: بیش از یک سوم آب تولیدی خلخال از طریق لوله‌های پوسیده شبکه آبرسانی هدر می‌رود ولی تاکنون راهکار موثری از سوی شرکت آب و فاضلاب برای جلوگیری از هدر رفت آب ارائه نشده است.

تشکیل پرونده کلاهبرداری مالی با ۸۵۰ شاکی و ۱۳ هزار برگ پرونده

نباتی همچنین به تشکیل پرونده کلاهبرداری مالی با ۸۵۰ نفر شاکی در خلخال اشاره کرد و گفت: هم اکنون صفحات این پرونده به بیش از ۱۳ هزار برگ رسیده و دستگاه قضایی این شهرستان با توقیف بخشی از اموال کلاهبردار این پرونده، برای استرداد اموال مالباختگان تلاش می‌کند.

وی مردم را به هوشیاری در مقابل کلاهبردارانی که با استفاده از روش‌های جدید و فضای مجازی قصد کلاهبرداری و سودجویی را دارند فراخواند و گفت: شهروندان هرگز فریب تلفن‌ها و یا پیام‌های مربوط به دریافت جایزه از بانک و موسسات دیگر را نخورند.

رئیس دادگستری خلخال همچنین مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان را به تلاش مضاعف برای تکمیل پروژه‌های عمرانی، دقت نظر در واگذاری طرح‌های سرمایه گذاری به بخش خصوصی، همچنین تلاش برای توسعه همه جانبه این شهرستان دعوت کرد.

در این مراسم که پیش از ظهر امروز در مسجد جمعه خلخال برگزار شد، شرکت کنندگان با برپایی مراسم عزاداری یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha