استان اردبیل رتبه پنجم کشوری در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد را دارد

اردبیل - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل از رتبه پنجم این استان در زمینه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی در سطح کشور خبر داد و اظهار امیدواری کرد با مشارکت بیشتر خیرین رتبه استان به سه رتبه اول کشوری ارتقا یابد.

به گزارش ایرنا ، کاظم دبیر در جشن گلریزان ستاد دیه استان روحیه نوع‌دوستی اهالی استان این ویژگی را مثال‌زدنی و قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: برخی زندانیان به دلایل غیرعمد مالی دچار مشکل شده‌اند که خیرین استان در طول سالیان گذشته در بازگشت آنان به آغوش خانواده نقش تأثیرگذاری داشته‌اند.

وی افزود: با توجه به آثار سوء تبعات منفی زندان بر فرد زندانی، خانواده و جامعه تلاش می‌شود در ستاد دیه استان هم پس از تحقیقات لازم توسط گروه تحقیق، کمک‌های ستاد به زندانیان نیازمندان واقعی و مستحق تعلق گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ستاد دیه و خیران استان اردبیل برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در آئین‌هایی همچون جشن گلریزان در ماه رمضان، در طول سال و در مناسبت‌های مختلف مشارکت دارند.

وی ادامه داد: در ایام کرونا خیرین استان اردبیل حدود یک‌ هزار میلیارد تومان کمک کردند که این موضوع نشانگر نوع‌دوستی و نهادینه شدن فرهنگ احسان و نیکوکاری است.

در بیست‌ و دومین جشن گلریزان ستاد دیه استان اردبیل که با هدف جمع‌آوری کمک‌های خیرین برای آزادسازی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و مالی و به‌مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد، چند خیر استان نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha