۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85151068
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شرکت های سوریه در نمایشگاه الکامپ تهران محصولات خود را ارائه کردند

دمشق - ایرنا - شرکت های سوریه در نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) تهران حضور فعالی دارند و در کنار شرکت های ایرانی و خارجی محصولات خود را ارائه کرده اند. 

به گزارش ایرنا ، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) تهران ۲۰۲۳ با شعار به سوی آینده ای بهتر برای اقتصاد دیجیتال با حضور ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی از سوریه، عراق و کشورهای خارجی امروز در تهران افتتاح شد.

پیش از این در بیستم خرداد ماه جاری شرکت های ایرانی در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات (های تک) سوریه با ارائه نوآوری ها و طرح های مختلف در زمینه آی تی و اطلاعات و ارتباطات باعث جذب بازدیدکنندگان و کاربران فضای مجازی شدند.

خبرگزاری سانا سوریه در گزارشی در این باره نوشت : نمایشگاه الکامپ تهران امروز آغاز به کار کرد و تا هفتم تیرماه ادامه دارد، این نمایشگاه بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور ایران با حضور ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی است که از این تعداد بیش از ۱۵۰ شرکت استارتاپ و دانش‌بنیان هستند.

در این نمایشگاه که با شعار «آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال» برگزار می‌شود در کنار شرکت‌های ایرانی ، ۵۰ شرکت خارجی نیز از کشورهای سوریه عراق ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، چین، روسیه، ترکیه و ارمنستان حضور دارند.

نمایشگاه های تک سوریه و حضور شرکت های ایرانی

در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات (های تک) سوریه شرکت های ایرانی با ارائه نوآوری ها و طرح های مختلف در زمینه آی تی و اطلاعات و ارتباطات باعث جذب بازدیدکنندگان و کاربران فضای مجازی شدند.

شرکت های سوریه در نمایشگاه الکامپ تهران محصولات خود را ارائه کردند

های تک سوریه

به گزارش خبرنگار ایرنا از محل شهر نمایشگاهی دمشق ، با حضور ۱۵۰ برند داخلی و بین المللی فعالیت های نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد.

همزمان با افتتاح نمایشگاه بیلدکس و با حضور ۱۵۰ برند داخلی و بین المللی از جمله شرکت های ایرانی ، فعالیت های نهمین دوره نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات (HITEC) به همت گروه نمایشگاه های عربی با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری امروز در محل نمایشگاه جدید دمشق آغاز شد.

شرکت های ایرانی در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات (های تک) سوریه با ارائه نوآوری ها و طرح های مختلف در زمینه آی تی و اطلاعات و ارتباطات باعث جذب بازدیدکنندگان و کاربران فضای مجازی شدند.

این شرکت های در زمینه ساخت و پرتاب ماهواره ،شبکه های نگهداری تلفن همراه، تجهیزات مخابراتی ،فیبر نوری، امنیت شبکه و .... محصولات و اطلاعات خود را ارائه کردند که مورد استقابل سوری ها و رونق گرفتن نمایشگاه های تک سوریه شد.

الکامپ تهران

صبح امروز بیست‌وششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) پس از چهار سال وقفه با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات، «سید محمدامین آقامیری» رئیس مرکز ملی فضای مجازی، «مجتبی توانگر» رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، «محمدصادق خیاطیان» رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی و همچنین «الکساندر شویتوف» معاون وزیر توسعه دیجیتال، ارتباطات و رسانه‌های جمعی روسیه افتتاح شد.

الکامپ به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور؛ عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال کشور است و در طول چهار روز برگزاری آن، بیش از ۳۰ محصول فناورانه جدید در حوزه‌های الکترونیک، صنعتی، کامپیوتر و سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات مرتبط، تجهیزات ارتباطی، تجهیزات صوتی و تصویری، تجهیزات مخابراتی و تجهیزات اندازه‌گیری رونمایی خواهد شد.

در همین حال وزیر ارتباطات کشورمان در این مراسم با بیان اینکه سرعت اینترنت همراه از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۲ برابر شده است، اعلام کرد: تیرماه امسال اجلاس وزرای عضو سازمان اکو در تهران برگزار می‌شود و از برخی وزرای ارتباطات کشورهای دیگر خواسته‌ام در این مراسم حضور پیدا کنند.

«عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به سوالات آن‌ها درباره کندی سرعت اینترنت گفت: یک سایت خارجی هر ماه سرعت اینترنت ثابت و همراه تمام کشورها را می‌سنجد. «میانه» سرعت اینترنت همراه کشور در ابتدای دولت سیزدهم و در شهریور ۱۴۰۰ حدود ۱۸ مگابیت‌برثانیه بوده و اکنون به ۳۵.۶ مگابیت‌برثانیه رسیده و تقریبا ۲ برابر شده است. اینترنت ثابت نیز از ۹ مگابیت‌برثانیه به ۱۲.۵ مگابیت‌بر ثانیه رسیده است. اینترنت ثابت البته رشد کمتری داشته چرا که سالهاست در این حوزه سرمایه‌گذاری نشده است. پروژه فیبرنوری را به همین دلیل به مرحله اجرا درآوردیم، امیدواریم بتوانیم سرعت‌های چند صد مگابیت‌برثانیه را در اختیار مردم قرار بدهیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha