۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85148517
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان در جشن گلریزان امسال رتبه اول کشور را کسب کرد

زنجان - ایرنا - رئیس کل دادگستری زنجان گفت: مردم شریف و نیکوکار استان در ماه مبارک رمضان امسال مبلغ ۱۱ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان نیازمند و جرایم غیر عمد مالی کمک و رتبه اول کشور را در این زمینه کسب کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز پنجشنبه در دیدار اعضای شورای قضایی استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت شهدای این هفته، افزود: دستگاه قضایی استان در اجرای چهار سند شامل اجرای اصل ۱۵۶ قانون اساسی، فرمایش مقام معظم رهبری و برنامه عملیاتی و تاکیدات ریاست قوه قضائیه اهتمام جدی دارد.

وی با بیان اینکه یکی از این برنامه‌های مورد تاکید رئیس قوه قضاییه، ارتباط مسئولان قضایی با مردم در مساجد است، اضافه کرد: مسئولان قضای استان در عمل به این موضوع در سال گذشته در مجموع ۳۵ هزار ملاقات مردمی داشتند که از این تعداد ۱۲ هزار و ۹۹۶ دیدار در ۳۶۸ مسجد انجام شده که کار بسیار ارزشمندی است.

رئیس شورای قضایی استان با تأکید بر اینکه حضور مسئولان در میان مردم به ویژه در مساجد و شنیدن مشکلات آنها و تلاش در رفع مشکلات بسیار موثر است، گفت: بدون ارتباط گیری با مردم و کمک گرفتن از آنها نمی توان کاری انجام داد و دستگاه قضایی استان در ایجاد ارتباط نزدیک با مردم و بررسی مشکلات مردم و محلات بسیار موفق عمل کرده است.

وی اظهار داشت: برای پیگیری مشکلات مردم و تلاش برای حل مشکلات آنها کارگروهی تشکیل دادیم که تاکنون عملکرد خوبی داشته است.

در ادامه این جلسه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز با تشکر از اقدامات خوب دادگستری استان در اجرای عدالت، گفت: کار قضاوت، سخت و دشوار است، چرا که ۲ طرف پرونده در دادگاه خود را ذی حق می دانند و در این میان ۵۰ درصد راضی و ۵۰ درصد دیگر ناراضی خواهند شد.

حجت الاسلام علی خاتمی با بیان اینکه تلاش دادگستری استان در اجرای عدالت و احقاق حق قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: حضور مسئولان قضایی در مساجد استان و رسیدگی چهره به چهره به مشکلات آنها بسیار ارزشمند و قابل توجه است که نتایج این کار موجب رضایتمندی مراجعه کنندگان شده است.

امروز همزمان با آغاز هفته قوه قضائیه، مسئولان و کارکنان تشکیلات قضایی استان زنجان با حضور در گلزار شهدا ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، با غبار روبی و گل افشانی مزار شهدا به مقام شامخ شهدای والا مقام انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی، ادای احترام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان، در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به ویژه شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان، ابراز امیدواری کرد تا همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی با پیروی از آرمان های شهدا، گام های بلندی در راستای خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت روز افزون میهن اسلامی بردارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha