۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۴۳
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85146497
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ درصد اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به زنجان تخصیص یافته است

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: تاکنون ۵۰ درصد اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور برای پیشبرد پروژه‌ها در این استان تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز سه شنبه در جلسه بررسی پروژه های مصوب سفر رییس جمهور به زنجان که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد، افزود: طی ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم در استان زنجان حرکت های مثبت و خوبی در حوزه مختلف همچون رشد سرمایه گذاری، توسعه زیست بوم دانش بنیان و پیشبرد طرح های زیرساختی انجام شده است.
وی با بیان اینکه در تکمیل پروژه های زیرساختی مهم استان از قبیل ۲ خطه کردن راه آهن زنجان - قزوین، توسعه راههای ارتباطی و تکمیل سدهای در حال احداث نیازمند هماهنگی های بالادستی در کشور هستیم، گفت: تکمیل این پروژه های زیرساختی تاثیر قابل توجهی در توسعه استان خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، در سفر رییس جمهور به استان جمعا ۱۹۵ پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مصوب شد که می‌بایست توسط سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارتخانه‌ها و نهادهای مختلف طی سه سال از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ تامین مالی شود.
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به ۲ ساله شدن فعالیت دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: دولت طی این مدت راه های جدید و مختلفی از جمله ایجاد گذرگاه‌های ترانزیتی و تقویت تولید در کشور را در دستور کار قرار داده است.
افشارچی خاطرنشان کرد: اتفاقات مثبتی طی این ۲ سال محقق شده است که در آینده نزدیک آثار آن مشخص می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha