بیش از چهار تن محصولات لبنی تاریخ مصرف گذشته در نیشابور معدوم شد

مشهد- ایرنا- معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: چهار هزار و ٢٠٠ کیلوگرم خامه تاریخ گذشته و فاسد که صلاحیت مصرف انسانی را نداشتند با حضور کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی این دانشگاه معدوم سازی شد.

دکتر مجید خجسته پور یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون این سومین مورد از معدوم سازی محصولات لبنی تاریخ مصرف گذشته بوده که انجام شده است.

وی ادامه داد: یکی از وظایف کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی نظارت بر ایمنی، سلامت و کیفیت مواد خوراکی و آشامیدنی و بازدید و نمونه برداری از مراکز تولید و نگهداری مواد غذایی در راستای تولید محصول سالم و حفظ سلامت فرآورده های تولیدی است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اظهارکرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف یا داشتن شکایت در خصوص مواد غذایی بسته‌بندی‌شده، آرایشی و بهداشتی و اقلام سلامت محور مراتب را از طریق شماره تماس ٠۵١۴٣٣۵٢٣١١ و یا از طریق سامانه fms.nums.ac.ir به معاونت غذا و دارو نیشابور گزارش دهند.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور واقع در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

دانشگاه علوم پزشکی نیشابور خدمات بهداشتی و درمانی را در چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه به جمعیتی ۵۸۰ هزار نفری ارایه می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha