هشت اثر برتر استان زنجان به مرحله کشوری الگوهای برتر تدریس راه یافت

زنجان - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه هشت اثر برتر استانی به مرحله کشوری الگوهای برتر تدریس راه یافت، گفت: این جشنواره با هدف ارتقای کیفی شیوه‌های تدریس و تشویق دبیران به استفاده از روش‌های خلاق برگزار شد.

حسین میرزایی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جشنواره الگوهای تدریس برتر، بستری مناسب برای ارائه روش‌های برتر تدریس است.
وی اظهار کرد: جشنواره الگوهای تدریس برتر زمینه رشد حرفه ای و تخصصی معلمان را فراهم کرده و فرصت ارزشمندی را در اختیار آنان قرار داده است تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌های به وجود آمده، خلاقیت ها و مهارت‌های خود را در زمینه تدریس با سایر همکاران به اشتراک بگذارند.
میرزایی با اشاره به اینکه توسعه زمینه پژوهش و افزایش توانمندی‌های حرفه‌ای به شکل فردی و گروهی میان معلمان، اصلاح و به روز آوری روش‌های تعلیم و تربیت، بهبود عملکرد آموزشی و تدریس دبیران در کلاس‌های درس و کاربردی کردن الگوهای موفق تدریس از اهداف برگزاری این جشنواره است، یادآورشد: ارتقای کیفی شیوه‌های تدریس و تشویق دبیران به استفاده از روش‌های خلاق و فعال در فرایند تدریس نیز از دیگر اهداف مهم برگزاری این جشنواره است.
میرزایی خاطرنشان کرد: برگزیدگان برتر جشنواره استانی الگوهای تدریس فاطمه قشمی از زنجان، زهرا شجاعی از منطقه افشار، جواد بیات ازمنطقه ایجرود، فاطمه کریمی از منطقه زنجانرود، زهرا لشکری از منطقه ابهر، زینب اسکندری از منطقه ماهنشان، اعظم بیگدلو از منطقه افشار و الهام کاظمی از منطقه ایجرود هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha