ارتش در حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور تواناست

مشهد- ایرنا- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش در اجرای مأموریت حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور کاملاً تواناست و با تمام قدرت می تواند هر زمانی در هر عرصه که لازم باشد ماموریت خود را انجام دهد.

به گزارش ایرنا ،امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری همزمان از ۸۸۸ واحد مسکونی سازمانی کارکنان ارتش در ۶ شهر کشور در مشهد افزود:آن چه در ارتش جمهوری اسلامی ایران پیگیری می شود سه محور دارد که یک محور ارتقای توان و آمادگی رزمی، محور دوم تعالی معنوی و بصیرتی و محور سوم رفع نیازهای معیشتی است.

وی ادامه داد: به برکت فرماندهی رهبر معظم انقلاب در ارتقای توان و آمادگی رزمی در اوج تحریم‌ها پیشرفت های بزرگی به دست آورده ایم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بهترین سطح آمادگی و هم افزایی با هم هستند و هر ماموریتی که فرمانده معظم کل قوا اراده بفرمایند در کمترین زمان ممکن در هر جایی که لازم باشه وارد عمل خواهد شد.

موسوی افزود: با تغییرات فناوری و همچنین تهدیدات دشمن، ما هم باید خودمان را به روز کنیم و همواره یک قدم جلوتر از دشمنان باشیم که بتوانیم به موقع ماموریت خود را انجام بدهیم بنابراین هیچ وقت متوقف نیستیم.

وی اضافه کرد: به دلیل ظرفیت‌های فراوانی که در ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد می توان الگو ارائه کرد، ما اهداف بزرگی پیش چشم داریم که با خوب بودن و ممتاز بودن نمی شود به این اهداف دست پیدا کرد بلکه بایستی در سطحی بالاتر از ممتاز بودن قرار گرفت.

ساخت ۶۰ هزار واحد مسکونی شخصی برای کارکنان ارتش

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ۶۰ هزار واحد مسکونی شخصی برای کارکنان ارتش در حال ساخت است که تا پایان امسال تعدادی از آنها آماده تحویل می‌شود.

موسوی افزود:هیچ کس امسال در ارتش بازنشسته نمی‌شود مگر این که تکلیف منزل شخصی اش معلوم شده باشد.

وی ادامه داد: ما باید کاری کنیم که کارکنان ارتش به هیچ وجه دغدغه مسکن نداشته باشند. کارکنان ما وقتی وارد ارتش می شوند باید در طول مدت خدمت خود بتوانند از منزل سازمانی استفاده کنند و پس از آن هم بتوانند منزل شخصی داشته باشد و علاوه بر ساخت منزل سازمانی، ساخت منزل شخصی نیز برای کارکنان دنبال می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha