حجم آسفالت‌ریزی در زنجان با وجود افزایش قیمت قیر سه برابر افزایش یافته است

زنجان - ایرنا - معاون عمرانی و زیربنایی شهرداری زنجان گفت: قیمت قیر نسبت به سال قبل افزایش زیادی داشته است به طوریکه این نرخ از ۱۱ میلیون تومان به ۱۷ میلیون تومان در هر تن رسیده است که همین افزایش قیمت آسفالت‌ریزی را دچار مشکل می‌کند.

علیرضا انصاری روز پنجشنبه در گفت‎‌وگو با خبرنگار ایرنا زنجان افزود: در این شرایط نیز شهرداری زنجان در برنامه امسال خود از سال پیش هم جلوتر است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه در برخی از نقاط شهر، بحث رطوبت موجب سایش آسفالت شده بود از همین رو نسبت به ترمیم و اصلاح آن اقدام شد.
انصاری با اشاره به اینکه برخی از نقاط شهر مانند پل قائم و میدان هنرستان از مکان‌هایی بود که نسبت به آسفالت‌ریزی مجدد در آن اقدام شد، اضافه کرد: با توجه به بحث رطوبت، به طور مستمر از معابر مختلف بازدید می‌شود تا در صورت مشاهده مشکل نسبت به اصلاح آن اقدام شود.
معاون امور عمرانی و زیربنایی شهرداری زنجان با بیان اینکه علاوه بر اصلاح و ترمیم در چند منطقه از جمله جمعه‌ بازار، در خیابان های شهید فهمیده و گذر اشراق هم آسفالت‌ریزی صورت گرفته است، گفت: امسال میزان آسفالت‌ریزی در مقایسه با سال قبل افزایش یافته است.
انصاری با بیان اینکه البته آسفالت‌ریزی بیشتر معابر در گرو قیمت قیر است، چرا که قیمت قیر نسبت به سال قبل افزایش زیادی داشته است، اضافه کرد: همین افزایش قیمت حجم آسفالت‌ریزی را به چالش می‌کشد اما زنجان با افزایش سه برابری پیشگام است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha