۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85126722
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت توامان از تولیدکنندگان و کارگران لازم است

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: حمایت همزمان و توأمان از تولیدکنندگان و کارگران ضرورت دارد زیرا رسیدگی به مسائل و مشکلات کارگر و کارفرما، مکمل یکدیگر است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی در دومین نشست کمیسیون کارگری شورای تامین استان در سال جاری که با حضور مدیران تعدادی از واحدهای صنعتی برگزار شد، افزود: مشکلات کارفرمایان و تولیدکنندگان از طریق مجراهای مرتبط به طور ویژه پیگیری و دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر تولیدکننده دچار مشکل شود، فعالیت واحد تولیدی و کارگران نیز مختل خواهد شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: علاوه بر اهمیت پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران، ضرورت دارد واحدهای تولیدی به مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی خود عمل کنند.

وی افزود: مدیران واحدهای تولیدی باید ضمن حمایت از فعالیت‌های فاخر هنری استان، برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع و مناسبی را برای کارگران پیش‌بینی کنند که قطعا در ایجاد روحیه نشاط در کارگران و افزایش بازدهی کار مؤثر خواهد بود.

در این نشست مسائل و مشکلات چند واحد تولیدی و پیمانکاری مورد بررسی قرار گرفت و بر پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران، رعایت ایمنی محیط کار، امنیت شغلی و بیمه کارگران، پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان تاکید شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha