سه میلیون جلد کتاب در مراکز فرهنگی هنری کشور توزیع شد

زاهدان- ایرنا- معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به توزیع سه میلیون جلد کتاب در مراکز فرهنگی‌هنری کشور گفت: به حرمت خون شهیدان امنیت، که مردانه ایستادند تا آسیبی به میهن نرسد، نقطه‌ی آغاز این حرکت عظیم در حوزه‌ی فرهنگ کشور، سیستان و بلوچستان خواهد بود.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا محمدرضا کریمی صارمی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: اگر روزی تمام کودکان این سرزمین، عضو کانون شوند در آینده‌ای نه چندان دور، هیچ مشکلی در کشور نخواهیم داشت زیرا با وجود فعالیت‌های گسترده‌ی کانون و بهره‌گیری از مربیان متخصص، آنان سیر مطالعاتی دارند؛ ادبیات را می‌شناسند؛ با هنرهای هفت‌گانه آشنا هستند به همین خاطر می‌توان با اطمینان، امور را به آنان سپرد.

وی «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» را پل ارتباطی خانواده و مدرسه خواند که می‌تواند جریان بزرگی در کشور به وجود بیاورد و از همین رو امسال را سال عضوگیری در کانون نامید و از حاضران خواست آغازگر این حرکت باشند و با عضو کردن فرزندان خود کانون را در ایجاد این جریان، در حوزه‌ی گسترش مخاطب یاری کنند.

معاون تولید کانون رورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با اشاره به الگو بودن کانون استان در سطح کشور، دستیابی به این جایگاه را تنها به دلیل مسایل سخت‌افزاری ندانست بلکه وجود مربیان و کارشناسانی ذکر کرد که با تلاش و برنامه‌ریزی، این امر را محقق کرده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت و حساسیت کار در کانون اظهارداشت: مسوولان باید کاملا کانون را بشناسند زیرا جنس کار در این مجموعه با دیگر مسوولیت‌ها متفاوت است.

عباسعلی ارجمندی با اشاره به تاثیرگذاری کانون خواستار نگاه جدی‌تر مسوولان به کانون شد و عنوان کرد: کانون تابلو رنگارنگی است که کودکان و نوجوانان با سلیقه‌های گوناگون در آن حضور دارند و ما برای موفقیت نیازمندیم که برای همه‌ی آنها برنامه ریزی داشته باشیم.

گفتنی است در پایان، از معصومه هادی، به سبب ۶ سال فعالیت در کانون استان قدردانی و محمدرضا سالاری را به سمت مدیرکل کانون این استان منصوب کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha